EG GIR OPP!!! – Norsk Strikkeoppskrift!

Designet av Randi K Design

 

Vettu ka? Eg vurderer seriøst å bare etablere en NY gruppe i dette så kalte TurnusSystemet mitt: KOFTE GRUPPA! Den hadde helt klart blitt smekkfull på et blunk! Uten problem! Hekkan det er sååå mye lekkert, ja den ene er jo mer lekker enn den andre, men FØR eg begir meg i kast med ei skikkelig kofte (ja som den over) skal eg ha meg en helt ordinær MARIUS genser! Den skal være Blå med hvitt og rødt mønster uten noe mikk makk 🙂
Har innsett at Mariusgenseren eg har er alt for stor! Når den er i boks, ja da står det kofter i kø som eg har falt for!!

Det var vel i går at eg oppdaget barneversjonen av kofta over, nemligen TANTONGEN (<–Link) Da tenkte eg bare: Åååå håper den kommer i voksen! Ja og i dag, bare! Ja den er jo her! JuHuuu

 

 

Designet av Randi K Design

 

Likte veldig godt fargene på denne! Men du? Eg har ei annen kofte som eg også vil ha!
Det er også Randi sin, eg lagret den for et par år siden – Sjekk den ut HER!

 

 

TANTEKOFTA
Bildene over
Fra 94 cm til 126 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

Nå mener eg det! Nå tar eg kwell med strikketøyet, eg måtte bare få ut litt frustasjon hehe
Kaffien er klar og eg kan bare fylle opp koppen og kanna 🙂

 

 

ENJOY!

 

 

 

 

Go`klem fra ei OvertrøttIvrig Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Forstår godt at du har falt for Randi sine design 😉
      Går å leker med tanken om å strikke Mosedott koften hennes.

Siste innlegg