Eg har en vinner! – Deilig garn i spreke farger

 

Plutselig ut av intet poppet disse nåleputene opp i hodet på vei inn til Hobbyrommet….Alle andre planer forsvant POFF! Helt typisk og ganske vanlig! Eg heklet en haug av disse nålputene tidlig på 2000 tallet, det er vel strengt tatt ei oppskrift som har eksistert siden eg var liten og sikkert før det også. Veldig enkle, og derfor tenkte eg at de er jo supre til å teste Infinity Hearts Rose Big sammen med heklenåla – Gikk strålende og fullstendig knirkefritt 🙂 Det er en gøyal ting å hekle fordi du kan bruker fargene på kryss og tvers. Start med 6 fm i en Magisk Ring, der etter 2 fm i hver (12 fm), neste runde: *2 fm i først m, 1 fm i neste* Gjenta rundt (18 fm), Neste *2 fm i første maske og så 2 fm i hver av de 2 neste m* (24 fm) Sånn fortsetter du med å øke 6 fm for hver runde til du har 60 fm
(Eller så stor du vil). Hekle 2 stk, hekle de sammen, surr tråd og sy i knapper 😀

 

 

 

 

Eg hekle 2 ulike og heklet sammen – Easy Peasy 🙂 Garnet Infinity Hearts Rose Big blir til tilgjengelig for salg
i uka som kommer
HER INNE hos Rito Hobby 😀 Garnet er HELT nytt ♥

Men ok, dette skal jo handle om Give Away`n eg har hatt denne uka 🙂
Eg har svingt Random.org og trukket ut en vinner, og det er kommentar…

 

 

 

 

 

…Nr 19 som skal få deilig garn i posten!
Hvem skrev kommentar nr 19??

 

 

 


Jo det var…

 

 

MARIANNE LUISE FISCHER

Gratulerer!!


Du får 10 deilig nøster i diverse farger + en pakke med Heklenåler i postkassa.
Garnet er supert sammen med strikkepinnene også 😀 

Send meg adressen din så sender eg pakken over helga.
Bruk evn mailen; [email protected]

 

Nå kjenner eg at det begynner å dufte middag her i heimen, Ali har svingt seg på kjøkkenet. Eg har i grunnen bare sittet her på Hobbyrommet hele dagen, er så søvnig at eg kunne tenkt meg å tatt kwellen,
men eg kvikner sikkert til etter litt mat 😀

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer

Siste innlegg