Ei herlig mørje av farger og kontraster

Designet av Emilia Jensen

 

Tror muligens det er fare for at eg er på vei inn i ei VotteBoble om dagen! Det er jo så mye “nye” votter eg finner som eg ikkje har sett før! Disse f.eks, ååå jepp, de må nok shoppes ja. Ikkje for det, votter som er strikket i Finull faller som regel alltid i smak 🙂 Elsker jo farger og kontraster så disse kunne fort blitt en favoritt.
Ellers så må lakris være SALT, egentlig ganske så salt! ♥

 

 

LAKRITS MITTEN
Bildet over
En størrelse
Svensk oppskrift

 

 

 

 

Designet av Emilia Jensen

 

Disse er veldig enkle og har en sånn etterpå tommel så du trenger ikkje styre med kile eller noe, kun strikk inn en tråd der du vil ha tommelen og strikk den ferdig når votten er ferdig 🙂 Her kan du meske deg med hele 7
av dine favorittfarger 🙂 Bedre blir det neppe på en mandag! *ler*

 

 

KURT
En størrelse

 

Utenom Selbuvotter er DISSE VOTTENE noen av mine favoritter! Har kun strikket et par, men har alvorlig lenge når tenkt at eg MÅ strikke et par til! 🙂 DETTE (<—Gratis Oppskrift) er også noen votter eg liker kjempegodt!
Har hatt de på lista mi noen år nå…Sukk

 

 

* * * *

Ok, det er mandag og uka startet med 0 gr i morges så nååå er det ikkje lenge til det sikkert blir skikkelig kaldt, ja og da trengs det votter! Men, uka startet også med noe annet gøy! KJERRINGTANKER som eg leser daglig føk som en rakett på Topplista og havnet rett inn på Top10!! Så SINNSYKT Gøy!! Dette gjorde jo at eg fikk bare mer sansen for KokkeJævelen – Maen som overtok bloggtronen for ca 1 mnd siden, kunne vel neppe ha skjedd noe bedre for å si det sånn 🙂 Syns det er knallgøy eg for man kan bli lei lux, glamour og Rabattkoder i lengden, eller?

Anyway, det er meningen at Dib kommer hjem i kwell og det skal bli godt 🙂 Savner fort hyl og skrik fra rommet hans når han ikkje er hjemme (Det kan bli høylytt under gaming). Ellers er planen, eller det VAR planen min,
ja og bare fortsette å rydde, men plutselig bare forsvant piften i meg! For meg er morgningen “Hellig”, da vil eg bare være stille mens eg våkner i en time eller 2, det er avgjørende for resten av dagen. Ikkje hver dag det lar seg gjøre og i dag ble en sånn dag…Jaja, eg får bare ta noen magadrag og ta meg en kopp kaffi til så stabiliseres det nok sikkert. Har litt å rydde for å si det sånn…Sukk

 

 

 

LAG DEG EN
FIN MANDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra en nesten våken Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg