ELSKER SOKKER! -Strikkeoppskrift

Designet av Astrid Müller

 

No No No!! Eg kan ikkje scrolle forbi sokker som dette, NEVER! Er de fargerike og har noen stripper går de “rett hjem” hos meg 🙂 Strikkes på pinnenummer 2,00/2,25 mm og tynt sokkegarn (typ; 400m/100 gr) 

 

 

 

Designet av Astrid Müller

 

Skikkelig morsomme sokker, litt sånn klovn, spesielt om du strikket et par ulike fra hverandre 🙂 Det blir akkurat som de “spinndyre” HappySocks, bare du strikker de selv.

 

IM KANINCHENBAU SOCKS 1
Bildene over
Str: Opp til deg selv
Engelsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

8,5 t søvn i natt – Det lønner seg å legge seg litt tidlig av og til! Meeen….når vinduet på soverommet blir lukket
i løpet av natta og det er 0 tilløp av frisk/kjølig luft våkner eg med et skamtungt hodet…Skulle noen ganger tro man kunne dø av frisk luft! Hadde det vært skikkelig sommervær og 0 sjanser for regn i løpet av natta kunne eg tenkt meg å sove på terrassen! Det hadde jaggu meg vært herlig!

Været i dag er sånn alt mulig! Sol, blåst, regn og 14 gr – Jadda, vestlandet på sitt aller beste hehe I morgen blir det topptur med søs; Lifjell 🙂 Har aldri vært der selv om det er rett ved hytta til søs, muligheten har vært der mang en gang før, men det har virket som et ork – Nå gleder eg meg 🙂 

Nå har endelig den der Mandala pakken eg har kjøpt fra Canada kommet til landet! Fikk mld fra Posten i dag om tolldokumentasjon…Aldri fått det før, men så vet eg også at når eg shopper på nettbutikker fra utlandet betaler eg alltid sånn VAT hos selger, hos denne var det ikkje det. Leita rundt på nett for å finne ut hva eg skulle legge ved som dokumentasjon(?) endte opp med å ta screenshot av ordrebekreftelsen og håper det er ok 🙂 Nå har eg ventet såååå lenge…Kjøpte dette 17.juni så eg føler eg har ventet en halv evighet *ler*
Når den er i hus blir det andre boller…ehee…DOTTER!

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg