Elsker Strikkehansker! – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Anna Zhuravleva

 

Har egentlig ikkje tall på hvor mange ganger eg har startet på det som skulle bli et par hansker med 10 finger!!
Nei, eg har aldri fullført et par, man av de har bare blitt pulsvotter til slutt! Det er liksomnoe med å få de fint mellom fingrene…Fingrene i seg selv er greie å strikke, kjapt går de også, men eg føler det blir klumpet mellom altså…Fryktelig irriterende! Har ikkje tenkt å gi meg, så en dag skal eg har
et par selvstrikke fingerehansker MED 10 fingre 🙂

De over er jo egentlig helt enkle, her kan du t.o.m pynte med litt perler!
Eg har lenge hatt lyst på et par i Opal garn, i en skikkelig crasy farge!

 

YANTAR GLOVES
Bildet over
Str S til XL
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Anna Zhuravleva

 

Disse er jo enda enklere!

JASMINE GLOVES
Str S og M

 

 

 

 

 

Designet av Anna Zhuravleva

 

Disse har eg også hatt planer om, ja opp til flere ganger!
Vel vel…Legger de inn i Favoritter og håperpå det beste – Etter hvert!

 

TWISTED MITTENS
Str S – L

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det er fredag gitt, sola skinner og det er 11 grader. Har vært litt kjølig i natt, men deilig og svalende. Enn så lenge sover eg kun med sommerdyne, men snart må den smellfeite dundyna fram 🙂 I dag er det nye ting som er på skrivebordet mitt og eg tror det kan bli en morsom fredag. Har lovet Ali at eg blir med å handle, kan jo uansett være herlig med en luftetur 🙂 Fikk tilberedt noe i går og ikkje minst fikk eg ryddet litt på skrivebordet så får me sjå hvordan dette går. Fra og med i dag er eg på Rito Hobby sin Instagram så får me jo se hvordan det utvikler seg og ender! Eg skal nå i allefall lage noe enkelt som alle kan fikse
og ikkje minst er det noe de aller fleste trenger inni mellom 🙂

Etter helga blir det nok mer perler og armbånd, det popper stadig opp ideér!
I går la eg ut en del Jule Armbånd så får mesjå om det slår an 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg