En blå….Katt? + en gjeng med dansemus!

 

Blå katt….Blå mandag, blåmandag, kall det hva du vil, men dagen i dag kjennes rimelig daff ut…Frister lite å gå ut, det plasker ned og det er kun 13 gr…En tur ut er i grunnen akkurat det eg hadde trengt! Våknet alt for tidlig gjorde eg også…er på ingen måte uthvilt og kunne tenkt meg et par timer til på puta…vel vel...

I går, shit det ble mange timer på Hobbyrommet og resultatet ser du over…en liten blå katt, en Teposeholder om du vil *ler* Laget en del andre ting også, men ingenting eg ble fornøyd med…

 

 

 

 

Ble i grunnen miss denne også…Den fikk et rart ansiktsuttrykk da eg malte den, så ja…da er det bare å starte på nytt…IGJEN! Den kan få lov til å henge her på Hobbyrommet for på noens tekopp får den ikkje være *ler* Vel, øvelse gjør mester og noen dager klaffer ingenting. Får finne frem litt nytt mot og tålmodighet i dag 🙂

 

 

 

Designet av Kyrychenko Natalia

 

Uansett, et par dansemus får jo frem både humør og smil 🙂 Niesen min hadde dansemus da hun var tenåring – Ååå de var så små og søte, helt til lillesøsteren hennes koset de ihjel!

Musene over tåler å bli koset med, å ja de er små så litt pottel må du regne med, men me har jo all verdens tid så det er bare å nyte heklenål nr 1,00 mm.

 

 

 

Designet av Kyrychenko Natalia

Designet av Kyrychenko Natalia

 

Se for deg denne gjengen her med nisseluer som danser foran julehuset!?! Supersøte, spør du meg! Med sine 9 cm i høyden tar de ikkje mye plass og kan nesten pakkes bort i en fyrstikkeske 🙂

 

MINIATURE MOUSE
Bildene over
9 cm høy
Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Kjenner at humøret ikkje er helt der det skal være så det er mye mulig eg faktisk må legge inn en kwil i dag! Å få for lite nattesøvn er noe av det verste…spørs hva som blir ut av dagen i dag. Når man i tillegg til lite søvn heller ikkje har alle morgenrutinene på plass, ja…da blir man litt sånn småneggete
Savner morgeninnlegget fra Bunny

 

 

 

LAG DEG EN
GOD MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Den katten så jo fin ut i kroppen i alle fall 🙂 Og de musene var aldeles herlige, men ikke noe å pirke med for meg. 😀 Men skjønne dansemus!

    2. Ideen var flott. Mange krus uten hanke til å feste teposen i. Tror du knekker koden og får noen fantastiske figurer neste gang.
      Lag deg en fin dag. Her blåser det “høst”-storm fra alle kanter for jeg vet ikke hvilken dag. Blir så lei av 16-18 grader og alt for mye vind. Gi meg sol og god sommervarme, så kommer vel humøret på plass.
      Klem fra Liv

    3. Hei
      Den blå pusen kan du godt send opp til meg🐈😊Kommer sikkert en bestilling fra meg om en stund skal ha noen strikke markører som jeg skal gi til ei venninne av meg.
      Sitter her med stor fot. Hadde et uhell her hjemme tok nesten akillesen jeg sklei på dørstokken. Får ikke kjøre bil på 6 uker.
      Ha ei fin uke
      Klem Randi

    4. Hei 🤗
      våknet av at det plinget i mobilen kl. 7.15.
      Det var det en hyggelig melding om at det var en pakke på vei i posten fra Gro Vibeke 😍 Lykke ❤️
      Du er ei god og raus dame verdt din vekt i gull!! 🤩
      Ha en finfin dag, og kos dæ med besøk til helga 🤗🥳 Har ikke fulgt ham, men skjønner at det er godt å ha en god venn akkurat no 🙏😍

Siste innlegg