En Dott eller 5? – Strikkeoppskrift

Designet av Summer Lee

 

Hvis du er glad i klare, freshe og gøyale farger tar du deg en tur innom SUMMER LEE og bare lar deg bli dratt inn! O`la la eg går litt i fistel de gangene eg er innom. Hun har f.eks Denne Knallflotte raglangenseren
som eg lenge har hatt lyst på!

 

 

 

Designet av Summer Lee

 

Altså, tenk deg en sokkeskuff full av disse her? Mmm hadde vært magisk, så gøy! Ja og disse kan du fint bruke i sandaler om du absolutt må ha sokker i sandalene – Helt innafor! Dessuten kan du også slenge
beina på bordet uten skam *skattler*

 

LITTLE DOTS SOCKS
Bildene over
Str Barn —> Voksen

 

 

* * * *

 

 

Ok, mandag: Overskyet/dis, men det er da lovet sol så eg håper virkelig at dette blir en fin dag. Pr nå vet eg at eg skal innom legen i 14 tiden, hva annet eg skal finne på er litt uvisst ennå.
Men noe som ikkje kan gå helt ubemerket forbi er dette:

 

 

Er sjeldent at eg nevner listeplasseringer, og da spesielt mine egne, men en 1.plass kan ikkje gå ubemerket hen
i disse Oscar tider! Vet at mange syns at denne Topplista er latterlig fordi tallene ikkje er det de en gang var hvis me ser tilbake på “Rosa”bloggerene herjet. Vel…nå er det jo også vanskeligere å “jukse” seg til topps hvis man skal tro de som har greie på det. Anyway, eg har ikkje gjort noe særlig for å komme til topps og at ingen har flere enn meg kan jo ikkje eg styre. En 1.pl ER en 1.pl uansett – Så la meg i allefall få nyte det i dag 😀 Vil tro at eg rimelig kjapt vil bli meiet ned av Vivian (Mammapåhjul) som er mye ut å flyr i sin nye lekre doning ♥

Planen min akkurat nå er å bare strekke meg godt for eg fikk sove nesten 7 t
i natt og sååå er det bare å se hva som skjer i dag 😀

 

 

HA EN FLOTT MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

11 kommentarer

Siste innlegg