En Genser med mening – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Joji Locatelli

 

Selv en genser med et budskap og en mening kan være veldig lekker! Flott design fra Joji som alltid har en god mening bak alle sine design ♥ En lekker unisex genser strikket Top/Down, mønsteret er et diagram så det er bare å legge opp og strikke i vei 🙂 Strikkes med tynn alpakka, tynn mohair evn litt tynn merino, en deilig mix 🙂 

 

Designet av Joji Locatelli

That is how we will get over this. This is what we need to fight for. Togetherness. To beat the pandemic and all the other diseases that threat and kill us: racism, hunger, discrimination…

This sweater brings a positive message to you. It’s a tribute to you, so it’s a gift, forever. It’s a message of gratitude, from me, for being there. For being a part of this togetherness.
I hug you, in a safe, virtual, but warm embrace.

-Joji-

 

ALL TOGETHER SWEATER
Bildene over
Fra 116 cm til 170 cm i overvidde
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

I går regnet det, men så lenge det var stille og rolig regn går det greit, det er når vinden tar tak at blomstene fyker! I dag blåser det, det er fra øst så ikkje helt gale her oppe på terrassen, det er den som kommer fra sør/vest som virkelig herjer! Men eg skal jaggu hilse å se at det “Uuuuler” der nede på marka!! Et par av trærene ligger jo nesten flate! Jaja eg satser på at alle blomstene kommer styrket ut av det som evn måtte kommer
*humrer* og krysser fingrene.

Uansett! Det er fredag, helgekosen er i hus og eg skal gjøre….? INGENTING! Eller, jo, men det skal kun være noe eg har lyst til 🙂 At eg stort sett alltid må starte dagen med å rydde, nei det gidder eg ikkje i dag. Skylappene ligger klar, eg skal bare en tur på badet først og freshe meg opp og SÅÅÅ skal eg kose meg med perlene, har noe eg bare MÅ prøve ser du 🙂 Dessuten gleder eg meg til i morgen!! Jammy!
Da blir det KRABBE og reker til lørdags digg!

 

 

LAG DEG EN HERLIG FREDAG

 

 

Go`klem fra ei litt ivrig Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg