En i hånden eller 10 på taket? – Strikkeoppskrift

Designet av Natalia Moreva

 

Garantert at du med denne blir et blikkfang for beundring! Til å være strikket er den jo ganske så naturtro og en meis eller 2 er alltid like koselig 🙂 Genseren er strikket i noe tynt garn på pinne 2,5. Overvidden går opp til 108 cm og designeren selv anbefaler å bare gå opp litt i pinnestørrelse om du skulle ha behov for noen flere cm. Genser vil jo fortsatt være “tynn” i kvaliteten, skulle du der i mot ha behov for noen flere cm vil eg egentlig bare anbefale
å bruke en anelse tykkere garn i tillegg. Vanligvis ville eg selv har regnet litt på det for å beholde genseren like tynn
i kvaliteten, men om eg skulle hatt meg denne ville eg strikket med garn som passet til pinne 3,5 🙂
Ville ikkje begitt meg ut på omregningen av dette mønsteret 🙂

Eg kan virkelig ANBEFALE deg å stikke innom HER!!! WOW sier eg bare! Dette er jo KUNST!!

 

TITBIRDS SWEATER
Bildet over
Fra 76 cm til 108 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Natalia Moreva

 

…eller kanskje det er best med en i hånden likevel?

 

TITBIRDS MITTENS
En størrelse

 

 

 

* * * *

Pille men snart helg igjen gitt…tviler vel på at det blir helgehandel i dag med tanke på kaoset som råder her hjemme, men håper det blir litt kontroll på det i løpet av dagen. Garantert som mange andre gjør så drømmer eg også om at NOEN bare kommer inn med verktøykassa og overtar! Ja og bare får alt ferdig i løpet 3 dager eller noe, i mens kan eg jo sitte å strikke på et hotel! Ååå det hadde vært magisk…men det kommer jo aldri til å skje så det er jo bare å bite seg i det! Er jo heller ikkje helt enkelt når man liker så forskjellige ting, smaken er som baken liksom haha MEN! Til syvende og sist så får eg i allefall de 2 kombiskapene som eg vil ha inn på kjøkkenet
og de er svarte og helt magisk fine!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN TORSDAG

 

 

 

Go`klem fra ei MATT Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg