En liten Søtnos – Gratis Oppskrift

Designet av Nicola Florence

 

Med heklenål nr 3 og Drops Safran kan du hekle så mange kosebunny du orker 🙂 Safran er er billig og godt bomullsgarn, i min spede ungdom strikket en ganske mange luer i det garnet! Husker ikkje helt hvorfor bomullsluer den gang var så poppis, men eg likte veldig godt garnet. Eg har både strikket kluter i det og hekle en del småting. Siden dette er en type koseklut til de aller minste er det jo greit at det er et garn det er greit å sutte på hehe
Hadde nok ikkje valgt ull til dette prosjektet 🙂

 

 

 

Designet av Nicola Florence

 

En liten søtnos som kan puttes opp i en Barselkoffert kanskje?

 

 

 

Designet av Nicola Florence

 

Virkelig en søt liten putekos til den lille ♥

 

 

SPRING BUNNY LOVEY
Bildene over
Str 25 cm X 25 cm
Gratis Oppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Siden eg selvfølgelig har lest nyhetene (Det gjør eg hver morgen når eg står opp) ble dette innlegget noe amputert i forhold til hva eg planla…Kjente bare en diger klump i magen når det ene nyhetsklippet etter det andre poppet opp. Tragisk og bare så uendelig trist! Det er neste så eg håper at det er et “Tilfeldig” terrorangrep og ikkje et bevisst angrep rettet mot homofile – Da blir det om enda mer trist! Da er det ikkje lenge før homofile blir redde for
å vise hva de føler uten at de må holde det innen for husets 4 vegger. Utviklingen som har gått over flere
tiår må ikkje være forgjeves. Blir så jæ….forbanna!

 

 

 

KRLIGHET

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg