En ny vri på et flott sjal! -Strikkeoppskrift

Designet av All Knit Up Designs

 

Snakk om en flott måte å kunne bruke opp de aller minste garnstumpene på 🙂 Ikkje bare det, men du kan også chille med masse riller, hvem elsker vel ikkje riller? Kjenner i grunnen at dette er sjalet eg TRENGER!! Det er også strikket i et tynt deilig garn: DETTE! Ååå se på de fargene da!? Iiikkjeee sant!?

 

Designet av All Knit Up Designs

 

Dessuten syns eg at sjal med denne fasongen er gode å dandere rundt seg. Eg strikket en gang et par sjal som var veldig buet fra tupp til tupp og det var IKKJE godt å ta rundt halsen, litt merkelig i grunnen.
Meeen, sjalet over går rett inn på…Lista!

 

WISHING
Bildene over
Str 234 cm X 43 cm

 

 

* * * *

 

 

Mine planer i dag, bortsett fra å hente mor mi sin bil på Eu-Kontrollen var å ha en roooolig fredag uten særlig mye bevegelse….Det var helt til Ali sto opp å sa me skulle kjøre til gjennvinning med “Ting&tang” som skal kastes…
Vel, eg tenker som så: Når ingen tar fra meg rotet her oppe i leiligheten er det definitivt ingen som fratar han rotet nede i garasjen! *ler høyt* Rotet som skal kastes får bare være for eg trenger en rolig dag! løpet av den siste måneden har eg egentlig ikkje hatt helger. I morgen skal me i bursdag, det blir kun Dib og meg siden Sameiet har dugnad så da er Ali på den og Amira er bortreist.

 

 

 

 

Eg mistenker at kanskje selve gavene kan bli noe mer morsomme enn det som er inni *hehe* Ååå kan tro eg hadde det løye når eg pakket inn disse 🙂 Fikk pakket inn gave nr 2 i går kveld og det tar tid, men tror det er verdt det. Det blir nok en gøyal bursdag, skal blir herlig med et avbrekk i denne Cåååråååna tiden!

Vel vel, eg får ta en liten runde her i heimen bare for
å sjekke at alt er på stell før eg starter dagen 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD FREDAG
OG NYT DEN!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg