En shorts for alle romper!

Designet av Lórien Knits

 

Ikkje kom å fortell meg at short ikkje er for alle!? Klart det er, og denne shortsen passer t.o.m til de alle fleste romper, muligens med litt justeringer for noen så passer den alle 😀 En virkelig fin short er det,
vil tro den er deilig myk og comfy ♥

 

 

 

Designet av Lórien Knits

 

Orginalt er den strikket i Bambusgarn blandet med Tencel som er både slitesterkt og har høy elastisitet – Akkuart det er jo en veldig grei kombo når man ønsker å strikke en short. Ikkje strikk den f.eks i ren bomull uten strekk, da er shortsen på en måte brukt opp etter en gang *humrer* Garnet som er brukt finner du faktisk Her hos hobbii – Har ingen erfaring med det selv da.

 

QUARTZ SHORTS
Bildene over
Str Liv fra 62 cm til 90 cm
Hofte fra 97 cm til 130 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Altså, snakket akkurat med posten igjen ang den der B O K H Y L L A mi, grunnen til at eg ikkje fikk den i går var fordi det ikkje var vår postdag….! Det er da eg spør: Men skal ei bokhylle leveres i postkassa? “Ja, hvis den er sendt med den koden” – Ok, i mitt hodet vil jo dette si at den ikkje blir utlevert i dag heller, ja for den får jo ikkje plass i postkassa…Damen eg snakket med i går sa eg skulle på Hentekode i går…Så hva venter eg egentlig på? Ei bokhylle i postkasseformat eller…en pakke som bare blir kjørt frem/tilbake? Hmmm Nei vettu hva, dette begynner å bli spennende hehe Eg ser jo for meg at denne hylla ligger i ei firkantet eske for eg vet jo at dette er ei byggesett hylle, men i en postkasse får den ikkje plass….Mannen på posten kunne heller ikkje love meg at postbudet ga meg pakken en gang om eg stilte meg ved postkassene…? Alle hadde egne regler for det…? Jaja eg får følge med i kjøkkenvinduet, bakom gardinet tenker eg *Rister litt på hodet og bare ler litt oppgitt*

Men ok, eg skal straks på kjøkkenet å lage lasagne! Amira og Eirik kommer på middag i dag, men eg hadde jo selvfølgelig glemt at eg skulle kjøre mor mi til legen! Vel, litt kræsj der, derfor lager eg middag før eg kjører mor mi for da er det bare å slenge lasagnen i ovnen når eg er tilbake. Går nok fint det 😀

 

 

NYT DAGEN
OG KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg