En skikkelig Gla`Jakke

Designet av bunnymuff – Mona Zillah

 

Tynt ullgarn er det du trenger, sånn typ 200 m pr 50 gram, da snakker me et skikkelig koselig strikketøy!
I blandet litt høner(??) og fluesopp, vel…det er absolutt litt magi inn i bildet 🙂
Tenk det du, en jakke av de sjeldne i akkurat de fargene du liker aller best 🙂

 

 

 

Designet av bunnymuff – Mona Zillah

 

Fairisle mønster som noen ganger trenger litt tålmodighet, strikkes top down rundt og rundt for så å bare klippe den opp. 3/4 lange ermer, noen forkorta rekker og de perfekte knappene –> Da får du drømmejakka di ♥

 

HILLARY FLUFF AND THE MAGIC FUNGI
Bildene over
Fra 71 cm til 158 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

 

Sitter her å angrer bittert på at eg ikkje bare la meg på sofaen i stua i går…Har blundet ca 4 t i natt og våknet klissvåt av svette. Hmm når det er 18-20 gr om natta skjønner eg ikkje hvorfor vinduet må lukkes?
Vel...vær du sikkert: I natt skal eg i allefall legge meg på sofaen 🙂

Siden eg skal til legen kl 15 er eg nødt for å sove noe mer, ja eg kommer jo ikkje til å klare å holde meg våken hvis ikkje. Enkelte netter med lite søvn kan gå greit, men nå er det neeesten hver natt og det kjenner eg på kroppen at ikkje er bra. Hele dagene går jo bare i surr. Så ja, nå skal eg svinge opp begge vinduene inne hos Dib og legge meg der 🙂 Best å sette på alarmen for gudene vet hvor lenge eg sover *ler*

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG
OG KOS DEG

-Det skal også eg, etter hvert!

 

 

 

Go`klem fra ei bånntrøtt Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg