En sommerlig kjole, helt gratis!

Designet av Cello Knits

 

Opp gjennom har lista over “Må-Ha”-prosjekter blitt ganske så lang…snufs…noen ganger popper de “gamle” favorittene opp både her og der…Dette er så absolutt en av de! Kjolen har en superenkel fremgangsmåte: Strikkes top/down og flatt med intarsiateknikk, dvs: Fremstykk eog bakstykke hver for seg, frem og tilbake, monteres
og plukker opp masker til ermene og til en evn halslinning. Gøy ikkje sant? Om du ikkje vil ha polkadotter kan du lage ditt eget design. Easy Peasy!

 

 

 

Designet av Cello Knits

 

Elsker denne kjolen, og fargene! Kan bruke den begge veier, absolutt en morsom og gøyal kjole. Alltid greit med en litt lun og deilig kjole, selv om det ganske snart er sommer betyr ikkje det nødvendigvis at det er varmt…

 

KOREAN POLKA
Bildene over
Str S – M – L
Gratis strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag, regn og kun 6 grader….da har dagen et stort potensiale til å bli bedre! Ikkje dårlig det! Skal ikkje bli særlig varmere heller frem mot midten av mai…for noen år siden var me på stranda i mai, og badet! Jaggu glad eg har mye eg kan styre med inne! I dag må eg ut en tur da, så eg får ta på vinterjakken tenker eg! Må en kjapp tur til Hillevåg, en liten tur på posten og så ei stund på trening før eg flakser hjem til mor mi for å vaske litt – Jadda, blir en litt lang dag, men så skal den avsluttes med en dusj og Hobbyrommet.

Muligens like greit å komme seg på beina og starte!?
Våknet kjempetidlig i dag, men har bare sittet her å svaiet! *ler*

 

 

HA EN FLOTT MANDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg