En spesiell gave? – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av a catnach

 

Et vakkert arbeid!♥ Tynt tynt garn i de herligste fargene, det blir jo nesten som et smykke for det er søren ikkje mye vekt i dette! Tenk å kunne strikket dette, pakket det fint inn i ei lita eske og gitt det i gave?
Da har du jammen gitt bort en god dose tålmodighet 🙂

 

 

Designet av a catnach

 

Et sjal som kan brukes til alt; fra et brudesjal til noe du slenger rundt et par solbrente skruldre! Uansett hvor nydelig et sjal er, ja så kan det brukes til alt! Det blir sjeldent ødelagt etter utslitt. Me har ofte lett for å la de fineste tingene bli liggende i ei skuff for å vente på den perfekte anledningen, men den anledninger er her hver eneste dag ♥

 

SKETCHING THE RAINBOW
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Det er sååå typisk!! Nå har eg drukket Ingefær i 2,5 år, men ALDRI har eg hatt Ingefær hjemme når siste flaska er tom!! Eg drikker det hver dag, men får ikkje med meg at det neste glasset blir det siste, så ja; Da må eg faktisk på butikken i dag og da! Uansett må eg ut!! Eg har også en pakke eg må sende, men siden eg har ligget i senga tirsdag og onsdag har eg rett og slett glemt det! Egentlig ulikt meg, for eg pleier å være flink til å få premiene
fort i posten. Skal straks finne kort og papir og gjøre det klart 🙂

Hmm så er det jo fredag da, helg og greier! Spisebordet er fult opp med perlerier og det blir nok ikkje ryddet i dag siden eg må perle ferdig en del! Uansett bør eg nok ta å slenge vaskefilla litt rundt omkring før eg helt kaller det helg 🙂 Kanskje svinge moppen over gulvet? Det eneste som kan stoppe meg er om kvalmen overvelder meg igjen….kjenner at det ligger langt inni der å skvulper litt! Måtte det bare gi seg….orker ikkje…liksom. Ellers?
Kan melde om overskyet og 24 grader, er i grunnen helt greit at det ikkje er sol fra skyfri himmel 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN FREDAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

5 kommentarer
    1. Det sjalet der er helt i min gate,nydelig var det. Veldig gøy å strikke kunststrikk. Har for øyeblikket løvsjalet på pinnen,er jo litt i samme stil. Tror jeg må “røske” til meg dette mønsteret slik at jeg kan strikke det ved en senere anledning.
      Ha ei fin helg.

    2. Her kan meldes om 44 grader på terrassen, gudskjelov for basseng. Var kokt i hue etter jobb.
      Sjal ja, det var lekkert.hadde strikket meg noe lignende, klarte å glemme det etter ett restaurant besøk. Det kom aldri hjem til meg .satser på at nye eiere nyter det. Ha en fin helg.

    3. Har bare lyst å rose deg for du er ei stå på jente. Du har inspirert mye til både det eine og andre. Og den flotte hagen du lager til eg er imponert Tusen takk eg liker ikkje banning syns det ikkje hørre til.
      Men din blogg har eg fyllt over lengre tid. Det at du hjelper.mor og ordner opp hos henne og. Ja du må ikkje bry deg om de som er misunte. Eg er ikkje på face boook men denne bloggen inspirerer og meg som ikkje strikker det vanskelige. Greier meg.
      Ønsker deg ein fin dag og at alt ordner seg for deg. Du står for noge viktig for mange. Husk det. Grethe

Siste innlegg