En vakker gaven til den som har alt!

Designet av Sydney and Grace Designs by Lori Spradley

 

Er du på jakt etter noe spesielt, du vet, det prosjektet som man liksom må dåååne litt av? Vel, dette prosjektet føyer seg absolutt inn i kategorien “Det lille extra” ♥ Dette er gaven som man kan føle er for fin til å bruke, men husk at det er hverdager det flest av, og plagg som dette skal brukes – Ikkje spares på 🙂

 

 

 

Designet av Sydney and Grace Designs by Lori Spradley

 

Et plagg som kan brukes på mer enn én måte er luksus i seg selv. Men du?
Seee på de ermene da? Ååå såå nydelige ♥

 

 

 

Designet av Sydney and Grace Designs by Lori Spradley

 

Orginalt er den strikket i Dette Garnet, men, *tenker fort nå* så vil f.eks både Flora og Nord også gjøre en bra jobb her 🙂 Plagget vil garantert bli like mykt og deilig som orginalen. For å si det sånn så vil denne være like lekker (og lun) over en pysj i de tidlige morgentimene som på Galla en sen lørdags kwell 🙂

 

LIGHT SCIARPONE LACE CAPELET
Bildene over
One Size

 

 

 

* * * *

 

 

God Morgen 🙂 Jadda, våkna og sto opp ca halv 7 eg, det er jo ganske så deilig! Får sååå mye mer ut av dagen,
i allefall om man hadde sovet mer enn 4,5 time…ALDRI kan eg få både i pose og i sekk *humrer*. Så ja, da må eg nok til med en kwil i dag og…er jo rett på vei inn i en elendig døgnrytme igjen, men men. Det beste er jo bare om eg tar den kwilen med en gang så er eg ferdig med den! Har jo allerede sittet her å slumret i ca 3 timer, men det var sååå varmt på soverommet så det var ikkje sjans å sove mer der. Eg kunne godt hatt 30 grader og sol hver eneste dag bare det ikkje ble mer enn MAX 10 om natta. En god nattesøvn er alfa og omega for en bra dag.

Siden eg hadde meg en sen kwil i går ble det jo langt på natt før eg la meg, men timene var effektive og ble ferdig med noen småprosjekt! Ble rimelig fornøyd med de. Sto ute på terrassen i natt å spraylimet eg, hva gjorde du liksom? *fniser* Å ja, man KAN spraylime på strikkeprosjekt, eg beviset i allefall i natt at det også funker 🙂
Skal få tatt bilder i løpet av dagen og så kan du få tips til et par kjappe og superenkle gaver,
eller bare noe kjekt til deg selv 🙂 Stay tune!

 

 

HA EN
UFORGLEMMELIG DAG!

Ps: Eg vet eg hintet om en deilig Give Away i helga som var, men eg var litt kjapp med den!
Kommer snart, varene (les:Premiene) bør jo være på lager først! 🙂 Gled deg!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Jøss..er sånt plagg har jeg aldri sett før. Det var jo råsmart😃 Lekkert var det også😍

      Nytt strikkeprosjekt utover høsten vil jeg tro 😃

Siste innlegg