En Viktig Lommevenn – GRATIS Strikkeoppskrift

Designet av Esther Braithwaite

 

Dette må vel være den viktigste Lommevennen som er designet? Din helt egen Lommelege, tenkt på det du!
Kan jo være godt å ha nå i dag. Størrelsen er fra 10 – 15 cm alt etter om du strikker den
i Fingering garn eller Worsted 🙂

 

Earlier this week, I received a request from a nurse in Denmark who asked if I could create a pattern for a nurse-style doll that she could share with her coworkers. These dolls are my gift to her, and were created with great respect and gratitude for all of the medical professionals who are working so
tirelessly to keep us safe during this difficult time.

-Esther Braithwaite

 

NURSE MATES
Bildet over

Gratis Strikkeoppskrift

 

Vil bare minne om at, selv om en oppskrift er gratis så er det ikkje fritt frem å dele den, uansett hva du måtte mene. Del i så fall linken til hvor oppskriften kan lastes ned.
Det er heller ikkje lov å dele deler av oppskriften.

 

For å se hvor mye en Lommevenn kan bety for noe kan du ta deg en tur i DENNE GRUPPA
Der vil du også få info om hvor dukkene du evn strikker kan sendes 🙂

 

 

* * * *

 

 

Min dag skal starte her! Akkurat der eg slapp ved midtnatt i går for å si det sånn 🙂 Jadda, som du ser så ble eg veldig glad i disse Sommerfuglene og ser jo for meg noen (mange?) i blomsterkrukkene til sommeren 🙂 Farger!! DET gjør noe med oss, i allefall er eg glad i farger. Er det en mulighet for det så går eg alltid for fargene. Nå har eg også fått skikkelig dreisen på strykinga så det hele går som en lek. Det er litt morsomt….Når eg bestemmer meg for å perle litt plukker eg med meg de fargene til akkurat det eg skal perle, noen ganger blir eg jo sittene å perle
og perle….til slutt sitter eg her med nesten alle perleglassene og spisebordet er fult! HERLIG!

 

Men! Det er jo unntaksstilstand og da krever det ekstreme tiltak, ikkje det? Begge ungene her hjemme trener jo, ja og de trener MYE! En dag uten trening liksom? Nei, det funker ikkje sånn. Så da Amira spurte om det var greit at hun kjøpte treningsutstyr var eg ikkje i tvil om at det var greit:

 

 

Å ha en diger Elipsemaskin i stua tror eg muligens har blitt ganske vanlig i mange hjem den siste tiden for jaggu har det vært vanskelig å få tak i! Et resultat av stengte treningssenter. For å si det sånn så “kjenner” eg det ikkje en plass at den står der heller, det har noe med tiden me befinner oss i. Alle må me ofre noe om dagen, dessuten skal me nå ikkje se bort fra at eg selv hopper på den og tar meg en tur 🙂 Hadde garasjen vår vært tom hadde garanter Amira fylt den med masse treningsglede ♥

Nå skal eg bare svinse meg en tur på badet, kanskje eg setter på en maskin med klær? Hmm tja, litt rene koseklær til helga kan jo være greit og sååå er det dags for dagen økt….PerleØkt! *ler*

 

 

LAG DEG EN FLOTT
DAG OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei stadig like optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg