Enkel Struktur – 4 Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av All Knit Up

 

Helgas beste tips?? Vel, finn det fineste flerfarga tynne sokkergarnet du har, gjerne et du har spart på i evigheter og sååå trenger du favoritt pinnene i nr 2,5! Det er alt! Der etter er det bare å velge paret du liker best å sett i gang! Du kommer til å sitte tilbake med et par lekre og deilige sokker! Eg vet eg har et eldgammel Opalnøste som eg bare venter på den perfekte oppskriften til! For over 10 år siden kom Opal ut i bla Tigermønster og eg klarer egentlig aldri å sprette det! Har et par Sebra nøster også! Ååå det kommer til å bli konge flotte sokker!

Selv om eg i årenes løp har utvidet og tredoblet (MINST!) pinnesamlingen min er det som oftes de gamle Ibenholt pinnene mine som vinner når eg skal strikke sokker! Rart det der hvordan noe liksom ikkje kan overgås uansett hvor mye som kommer?! Har du noen helt egne pinner du bare MÅ bruke til sokker?

 

CENTER LANE
Bildet over

 

 

 

 

Designet av All Knit Up

 

Det trenger slettes ikkje være noe avanserte greier for at sokkene skal se imponerende ut! MEN, om du virkelig vil strikke noe mer avansert så kan eg på det varmeste anbefale DENNE BOKA av Cookie! Eg startet sååå bra, men endte kun opp med 2 par fra boka….som eg forresten ga bort! Det som irriterer meg mest med at eg ga de bort er fordi de ble lagt på ei ganghylle på ei hytte for å brukes i støvler på tur!?!? OMG!! Sådan gjør man da IKKJE med et par RÅLEKRE Cookie sokker!?!? Trodde eg skulle besvime! Anyway, en dag drømmer eg om å strikke boka fra perm til perm og ALLE sokkene skal være til MOI only!

 

GREAT STONES

 

 

 

Designet av All Knit Up

 

Det som er så greit med flerfarga nøster er jo at du egentlig slipper å gjøre det så avansert! Sokkene blir lekre uansett! Det er jo supert om du er ganske fersk i sokkestrikking, ja, for du ender jo opp med noen flotte sokker uansett! Dessuten, dette er GODE oppskrifter til å teste seg i engelske sokkeroppskrifter. Vinn-Vinn vil eg si!

 

SPEED BUMPS

 

 

 

Designet av All Knit Up

 

Så ja, du får rett og slett bare kose deg med flotte sokker og herlig strikking! Vil du aller helst ha sokkeroppskrifter på norsk? Vil du ha MANGE oppskrifter? Flotte også? Vel, da er det bare å svippe innom Sparkjøp nesten gang for nå får du DENNE FANTASTISKE BOKA der!! Snakk om luksus 🙂 Vil du ha enda flere strømper?
Ja da bør du går for DENNE BOKA på Libris!

 

CALLE CABLES

 

Tja, vet`kje eg, men eg vil jo si at nå er du virkelig berga for en lang høst og vinter i sofakroken, eller hva?
Ligger virkelig an til mye flotte sokker fremover 🙂

 

 

* * * *

Sånn! Nå er Dib i hus og det kjenner virkelig godt! Var jo å hentet han på flyplassen i går kwell og hvor typisk er det ikkje; Treningbagen hans hadde blitt forlatt på Gardermoen mest sannsynlig….!! JISES! Håper jo virkelig den kommer hjem i dag! ALT av treningsutstyr, sparringsutstyr og ikkje minst reguleringen hans ligger i den bagen!!
Me snakker gaaanske mange tusen ja! HEKKAN ALTSÅ! Krysser virkelig fingrene for at de ringer
i løpet av dagen og sier den er kommet frem!

Som eg tenkte så har han hatt ei fantastisk uke, men jaggu er han sår i kropp og bein! Kom hjem med 2 tapete føtter og var vel mer eller mindre hudløs under beina hahahaha Eg foreslo fotbad med grønnsåpe, men nei, det er tydeligvis for pyser. Jaja får nå se hvis sårheten varer *humrer*. Han er ganske så gira og nå blir det i tillegg til uketreningene også trening lørdag og søndag! Blir med andre ord ganske så intenst frem mot NM og Sortbelte Gradering! Det STORE målet for Våren`20 er Landslaguttaket! Det hadde vært amazing om han klarte det! 🙂

Men men , Ali har planer om å lage Fahitas i da så kanskje eg skal svinge innom kjøkkenet å fikse litt der?
Frister lite, men men

 

 

HA EN FLOTTERS LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg