Enkelt – Rett og slett skjønt!

Designet av Heidi Kirrmaier

 

Jada, selvfølgelig har eg også denne på den evinnelige lista mi, den er jo bare så skjønn!! Mulig du husker at eg nevnte Denim farge for litt siden? Ja at min neste genser i Alpakka Ull skulle være Denim farge? Jepp, her har du “synderen” for den avgjørelsen! Mmm den minner om H-Melk Blomsten fra barndommen, mulig derfor eg ble så betatt? Syns bare den er så koselig og det er jo selvfølgelig et extra stort pluss at den strikkes Top/Down 🙂

 

LATE BLOOMER
Bildet over
Opp til 142 cm i overvidde

 

 

Designet av Heidi Kirrmaier

 

Denne er til deg som fortsatt håper og tror på godt sommervær 🙂

 

EARLY BLOOMER
Opp til 167 cm i overvidde

 

* * * *

Det gikk som det måtte gå…eg har sovet HELE dagen!! La meg litt over 12 og sooov til ca kl 17!! JISES! Men nå har eg fått kokt ei gryte med IngefærShot etter at eg sendte Ali på butikken så ting blir nok bedre ut over kwellen. Plan vider enå er rett å slett strikking og Sopranos 🙂 Satser på at kvalmen gir seg innen leggetid.

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg