Enkelt Strikketeppe – Strikkeoppskrift

Designet av Ambah O’Brien

 

“Strikketeppe, strikketeppe, he, hei – Du er best!” *ler* Ååå sånne enkle tepper elsker eg!! Strikket faktisk et digert Havskumteppe for en del år siden, men da me flyttet og fikk ny stue passet det aldri inn,
derfor ga eg det til Krikens Bymisjon i fjor ♥

 

 

 

Designet av Ambah O’Brien

 

Ser ut for at dette er litt som havskum, 2 sammen og fell, frem og tilbake i chevron mønster 🙂 Da er dte jo bare
å samle alle favorittfargene og strikke i vei 🙂 Hvis eg har skjønt riktig er det også 50% på oppskriften!

 

GO GO THROW
Bildene over
Str 162 cm X 95 cm (Justerbar)

 

 

 

 


Har blitt litt nattarbeid de siste dagene, men siden eg er tom for lakk får eg ikkje montert noe ferdig. I dag flyttet pakken på seg (Den eg venter på!!) og eg håper den kanskje er her i morgen allerede!! Begynner å bli noe utvannet av farger også…Småtingene på bildet over er slikt som blir med på Strikkefestivalen 🙂 

Ellers driver eg å rydder litt på Hobbyrommet, det trengs av og til, derfor tenkte eg det hadde vært greit å få bort DISSE PERLENE! Hvis noe vil kjøpe de kjapt skal og kjøper begge seriene selger eg de for totalt 400
+ 70 i liten Norgepakke, billigere får man det ikkje 🙂

Blir ikkje de mest innholdsrike innleggene om dagen, sånn er det når eg liksom ikkje helt er alene –
Kommer sikkert sterkere tilbake på den fronten 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Her var det veldig mye fint i fimo/cernit.Ha en fin kveld.🌻🌻🌻🌻🌻

Siste innlegg