Enklere blir det ikke – Gratis oppskrift

Designet av Dayna Perry

 

Dette er noe av det enkleste, 3 runder, vips og du er klar for neste lapp – Dette teppet hekler du på et blunk! *Smiler* Det beste er jo at lappene hekles sammen underveis – Da går det jo enda raskere for lappene slipper
å ligge på vent i årevis før demonteres (Snakker av erfaring hehe)

 

 

Designet av Dayna Perry

 

Dette teppet er heklet med halvtjukt garn på pinne nr 4,5 – Spiller ingen rolle hva du velger verken av nål eller garn – Du hekler det uansett så stort/lite du ønsker 🙂 Enkelt er det uansett, det er bare din
egen tålmodighet som bestemmer størrelsen.

 

POLKA DOTTIE BLANKET
Bildene over
Str? Så stort du ønsker

Hvis du ønsker oppskriften gratis finner du den HER
vær da obs på at det følger med litt reklame 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Ahaa det var herlig med ei hel natt med søvn! Føler meg muligens noe bedre, gikk også opp for meg at eg har jo ikkje fåẗt i meg ingefær siden før helga!! Er det mulig!?!? Rett og slett glemt å kokt! Vel, i dag skrelte eg en “knoll” med ingefær, tok den i blenderen sammen med en neve frossen ananas, en skvett Fun Lemon og et par glass vann- Hekkan det ble friskt og godt – Så nå håper eg at hodet snart kobler seg på 🙂 Er du forresten klar over hvor mye fersk ingefær har steget siden før jul?? Ca 60 kr pr kg!! Altså…i høst lå den rundt 70 kr/kg….i dag?
128 kr/kg – Fortell meg hva greia er….??

Vel vel, eg må ut en liten tur og eg tror bare eg skal få det gjort nå snart 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Det var da svært til prisstigning. Sjekka akkurat konsumprisindeksen i forbindelse med en sak på kommunestyre. Den har steget med 9,9% siden 2021. Da hører ikke en prisstigningen på over 80% noe som helst sted hjemme.

      1. Enig, det er ganske hinsides!
        Nå når me var ute svingte me innomIMS å kjøpte ingefær: 58 kr pr kg, var innom Rema å kjøpte Cottage Cheese, ingefæren der koster 128 kr pr kg – Det er RÅTT hvordan den har steget

Siste innlegg