Eplekjekk, eller bare en GRATIS sokkeoppskrift?

Designet av Ariel Chang

 

Jøss, epletrærene begynner å komme i blomst og du kan strikke deg et par eplekjekke sokker å gjøre deg klar til høstinga! Tynt garn og pinner er det du må finne frem og så er spørsmålet: Skal du har røde,
grønne eller gule epler? En lett blanding kanskje?

 

 

 

Designet av Ariel Chang

 

Designeren skriver at sokkene er supre i et par Dr.Martens…sukk...eg solgte de fiiine Dr.Martens skoa mine for ei stund siden…Planen er å få meg et par nye, har sååå mange kule sokker til bruk i sko som det! Skal du strikke sokker som formål til å bruke i sko vil eg anbefale at du avslutter tåen med kitchener stitch
da er det ingenting som irriterer tærene!

 

APPLE PICNIC SOCKS
Bildene over
3 størrelser
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Dag 14…Kjennes likt ut som i går. I dag satte eg meg i stolen min i stua for første gang siden eg falt…Var ikkje sååå behagelig så eg karret meg opp igjen og satte meg på Hobbyrommet. Stolen i stua “heller” for mye bakover og eg får trykk direkte på ryggen + den er vond å reise seg fra…Men, eg kan reise meg gamingstolen min ut
å måtte løfte meg selv opp…det er da noe selv om det meste fortsatt går i slow-motion…Går seg nok til…SNART! Ellers er det litt sånn gråværtilstander så en dag på Hobbyrommet er nok mest riktig i dag 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Tusen takk for tips om gratis strikkeoppskrift! Nydelige sokker!!! Ikke minst, riktig god bedring!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg