Er det noe eg ikkje skjønner!?

Designet av Jen Geigley

 

Det er mye eg blir fasinert av, mye eg syns er stilig, noen ganger vågal, andre ganger supersøtt….men denne⇑?? Nei, denne skjønner eg ikkje…

“For a fun, avant-garde design option, this pattern includes instructions to knit rectangles that are seamed after the sweater has been knitted. Feel free to knit as many as you like and place them wherever you’d like “
– Sitat designer

Oversatt:
“For et morsomt, avantgardistisk designalternativ inkluderer dette mønsteret instruksjoner for å strikke rektangler som sys etter at genseren er strikket. Strikk gjerne så mange du vil og plasser dem hvor du vil”

 

 

 

Designet av Jen Geigley

 

ALTSÅ, eg er for å lage egne design – gjerne morsomme også, men…eg kjenner bare på den klumpete følelsen av dette HVIS man må ta på seg en jakke f.eks 🙂 Hadde det ennå vært lommer, ja da kunne eg vært mer med 🙂 TENK på alt det dille eg kunne dratt med meg om eg f.eks skulle på strikkekafé o.l 🙂 Hadde nok heller strikket genseren helt plain og evn heller brodert noe morsomt på den….Å ja, det hender at eg rister på hodet…

 

WARMTHNESS
Bildene over
Str fra 91 cm til 183 i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag – Igjen, nye uke og i morgen skal det visst snø igjen og bli minusgrader. Trening i skogen er på planen
i morgen og me har trent i snøstorm før me, gikk så fint atte 🙂 Ellers er eg litt irritert...Nå har eg hatt sprukne fingertupper siden november…ble bra for ei uke siden og eg gikk over til en krem eg fikk sist av legen, den skulle eg bruker når de ikkje var sprukne (Når de er sprukne bruker eg en feit salve…) Siste uka har eg jo “Levd” normalt, noe som innebærer at eg faktisk er litt på kjøkkenet…I dag? Våknet med 3 sprukne fingertupper….Unngå mest mulig vann, sa legen…Ok…Å ja, eg har brukt plasthansker for å avlaste litt, men altså….NEI, dette gidder eg ikkje..En ting at de sprekker, men hekkan så vonde/ømme de blir…!

Nå må eg få fart på meg selv, Monica kommer her om en times tid med klærene hun har sydd for meg 🙂
Hadde prøving før helga (lengde og sånn) og i dag er de ferdige 🙂 NICE!!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Sprukne fingertupper er et velkjent problem, pleier å smøre med vaselin og sove med plasthansker. Holder med 1 natt og 2. funker superbra😀

    2. Ta godt vare på deg selv, og på fingrene også! Skjønner godt at det kan være frustrerende, men se på den som på en investering i deg selv ❤ Ja, du er faktisk verdt å sitte med smurte fingertuppa i lufta, til de blir bra igjen 😀🌷Og obs på strikking nå, garnet kan «stjele» mye av det gode fettet vi har på huden 🤗

Siste innlegg