Er du en fersk strikker? Dette er noe for deg!

Designet av Kate Davies Designs

 

Helt klart! Eg fikk virkelig pustebsvær når eg svippet inn Kate Davies for å sjekke nyheter!! SERIØST!?! Eg ELSKER jo strikketepper og har mange halvferdige på samvittigheten, men har også noen ferdig som brukes i det daglige, så det så 🙂 Sier aldri nei til en flott teppeoppskrift så denne snapper eg til meg fortere enn fort, hva med deg? Herlig med lappeteppe, ikkje det? Dette er jo i tillegg strikket i RILLER og da er eg fullstendig lost!
OMG! Så lekkert!

Vettu hva det beste er med slike lappetepper? Det er ingen fasit på hvilket garn eller pinner du skal og må bruke, her bruker DU kun det du liker aller best! (Bare husk at størrelsen vil da avvike fra oppskriften) Sånn er det med den saken og mitt favorittgarn i lappetepper er som det alltid har vært: ØSTLANDSGARN!! Ja eg vet, akkurat det er borte nå, men SAFIR som selges på Sparkjøp er AKKURAT det samme 🙂 Ikkje bare syns eg garnet er deilig å strikke med, men TEPPET blir også så fint + at det holder i 10`år og mye mer enn det. Du skal virkelig jobbe for det om du skal klare å slite det ut. Har heller aldri opplevd at teppene våre siger og det er et stort PLUSS ♥

 

 

 

Designet av Kate Davies Designs

 

Kate Davies skriver selv at dette er et prosjekt for nybegynnere og siden oppskriften også er på engelsk vil du da også lære å skjønne en enkel oppskrift. 2 fluer i en smekk, ja det elsker me, ikkje sant? Eg er skråsikker på at du har noe garn du kan teste i før du evn går på handel så da har du jo noe å kose deg med i kwell 🙂
ENJOY sier eg bare!

 

SKEP
Bildene over
1 størrelsen, men du justerer det hele veldig enkelt

 

 

* * * *

OK, da er det helg gitt og fredag er jo en herlig dag! Helgekosen er i hus og eg har t.o.m laget FredagsMiddagen klar så nå er det bare å vente til alle er under samme tak. I kwell blir det Mexicansk gryte m/ salat og baguetter – akkurat som på 80 tallet! Spiste det for et par uker siden og var ganske overrasket over at eg fortsatt syns det var godt! Ble mye sånn mat på lørdagskwellen på 70/80 tallet!

DibHassan fòr nettopp ut dørene for han skal kjøpe seg RollerBlades!! Tja, kanskje eg bør kjøpe inn en KARTONG med plaster da i samme slengen? Ser for meg en sommer med skrubbsår både her og der haha MEN!!
Hjelmen skal frem igjen og han har lovet i bruke den. Nå har aldri det å bruke hjelm vært et problem verken
når han syklet eller gikk på brett så der er me enige 🙂

Eg? Jo vettu ka eg skal?? haha Eg skal fikse neglene MoHaaa Du vet, alle Toppbloggere gjør jo det!? Siden eg er en Toppblogger så må eg jo ha det, eller? Kanskje eg skal slenge på litt Betakaroten og Spraytan også? ALDRI! Men negler skal eg lage, men garantert ikkje på samme måte som de andre Toppbloggerne hehe Siden eg er en fattig (i forhold) Toppblogger går eg andre veier, så ja, vil du se mine negler kan du svippe
innom Snapchat og se hehe

Siden Ali tar seg en kwil, Dib gikk ut og Amira skal på trening etter jobb skal eg nå nyte litt ME-TIME!!
Etter det blir det en lang dusj og pysj 🙂 I kwell? Vel…: GOT!

 

 

KOS DEG OG NYT
EN DEILIG FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Det var et fint teppe. Mulig jeg må kjøpe mønster og strikke teppe i sommer.
      Ha en fin helg.

      Klem fra Tebasile

Siste innlegg