Er du klar?? -Dette er det stiligste!!

Designet av BebaBlanket

 

Hvilken heklenål du velger å bruker er helt opp til deg selv, men nå har du muligheten til å hekle deg noe skikkelig stilig! Fargerikt, eller stille og rolig – Blir utrolig flott i 2 Unifarger også 😀 Over lengre tid nå har eg ramlet over sååå mye stilig som man kan hekle, ja det blir jo nesten litt for mye av det gode!

 

 

Designet av BebaBlanket

 

Men altså, denne varianter her med et svart nøste og et i Regnbue (eller annen multifarge) – Det er noe av det fineste altså! Ikkje er det særlig avansert heller, litt erfaring innen hekling trenger du, eller….eg tror du at hvis du bare har et godt grep og kan hekle så går dette fint. Det du trenger å kunne er:

Fastmasker, luftmasker, enkle staver, klare å hekle staver i bakre ledd, og hekle staver i fremre ledd, ja og så må du vite hva Row er….altså en omgang…Vel, da har du det og det er berre å sette i gang heklenåla –
Det er jo søndag!

 

BiS BEHIND THE MOUNTAINS
Bildene over
Str? Bestem selv

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tja, sola skinner virkelig på sitt beste om dagen! Trooor når eg trenger litt perlepauser i dag om eg ikkje skal ta hagesaksa mi fatt å angripe terrassen inni mellom!? Nå ser alle Georginene ut som svarte trær der ute….På tide
å klippe de ned vil eg tro. Har lest meg litt opp ang jordbærplantene og chili`n så de tar eg nå snart å gjør klar for vinteren. Satser på bedre avling her neste år, det er vanlig at det ikkje er sååå sprekt første året selv om eg fikk ganske mye chili 🙂 Ang Chili`n så er de snart klare for å bli til krydder, de tørket godt i stuevinduet 🙂 Passjonfruktblomstenblomstrer fortsatt, men begynner å bli litt “skrinn” fra potta og opp,
overvintringsplassen for den er klar!

Tja, da har eg i grunnen planene klar for dagen så eg tror bare eg starter eg! Har en del perleplaner på blokka, men eg har også en plan å få fylt på den fiskerompa som står inne på skrivebordet! Snart på tide å få gang på malingen også – Kjenner det sitter litt langt inne, det er bare litt usikkerhet ang farger…Hmmm Anyway!
Søndagen blir nok fin den skal du se!

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg