Er du klar?? – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Knit Picks

 

Ingen vår/sommer uten?? LAPPEteppe så klart! Finn deg en kurv eller noe, fyllopp med alle fargene som gjør deg glad! Kurven tar du med deg hver gang du skalut å kose deg, sette deg ned å slappe av etc Plutselig har du et flott lappeteppe, ja nesten før du aner det! La gleden over et fargerikt lappeteppe
overskygge alt annet som bare….IRRITERER!?

 

 

 

Designet av Knit Picks

 

Glede og nytelse i hver en maske,velg deg et garn du du elsker å strikke og bare kooos deg! Bedre råd enn det har eg ikkje til deg påen fredag 🙂 Orginalt er teppet strikket i Knit Picks Palette, et garn eg en gang skal eie
1 nøste av hver farge…Kanskje 2 nøster? Blir i så fall ufattelig mange nøster da det finnes i 156 farger
Skal bare vinne litt i Lotto først haha Som eg aldri spiller!

 

ULTIMATE KNIT PALETTE BLANKET
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

It`Friday! Enn så lenge skinner sola, men i ettermiddag skal det over til kuling og litt regn, ellers er det vel litt sånn diverse vær den neste uka – Med andre ord et typis Mars Vær som igjen vil si at det kan
endres fra sommer til vinter på et blunk!

Mye mulig eg stikker ut på handel alene i dag, gutta her skal visst nok skifte dør nr 2 på Dib sin bil. Den første skiftet de i går og det gikk visst nok veldig kjapt og enkelt. Sånn er det når sønnen prøver å kveile seg rundt en stolpe…rart det der, en stolpe popper opp så fort du snur deg 🙂 Det er en stund siden dette skjedde,men siden det kun dreier seg om litt stygge kosmetiske skader har de utsatt og utsatt den skiftinga…
Men NÅ er det straks klart før EU-kontroll så da er det greit at ting er ok 🙂

Ellers? Vel, eg strikker fortsatt og nå er det virkelig delikat påmine strikkepinner!

 

 

 

LAG DEG EN
GOD FREDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Det er utrolig hva som brått og uventet dukker opp når man er ute og kjører. Jeg husker at jeg ryggs ned et massivt steinhard meg Svigerfar sin bil sånn bare helt plutselig.

Siste innlegg