Estructura # Structure # Rakenne # Cтруктура = EVENTYRLIG STRUKTUR STRIKK!

Designet av Gretha Mensen

 

Sukk og bevare meg vel! WOW dette var lekkert ♥ Så enkelt åsså blir det bare så nydelig! Rent og veldig pent retten og sletten. Dette sjalet ble lagret med èn gang og eg kjenner at dette burde eg absolutt hatt,
men problemet er at eg vet ikkje hva som skal vike plassen på lista mi..?
Eller på listene er vel mer riktig å si…*En strikkers dilemma*

 

Sjalet er strikket i Merino noe som også er med på å fremheve strukturen, strikker du med et garn som er litt “hårete” eller “pusete” faller liksom hele “renheten” bort og det er den eg liker best med dette sjalet…Sukk…Tja, dette er vel egentlig den eneste tidsklemma eg kjenner til:

 

NÅR SKAL EG FÅ TID Å STRIKKE DETTE?? *rister oppgitt på hodet*

 

 

Designet av Gretha Mensen

 

LIBERTY FERRY
Bildene over
Str 215 cm X 65 cm
Skriftlig + Diagram

 

* * * *


Er i grunnen veldig glad for at det er lørdag i dag…Gikk rundt å trodde det var lørdag i går eg…Blir litt tullete av sånn! I dag må eg være litt streng med meg selv tror eg. Hadde store planer i går om å strikke hele dagen og virkelig få fart på denne tunikaen, men stadig vekk fant eg meg selv sittende å sulle med helt andre ting…Ja som å skrive i almanakken…Blir slettes ikkje tunika av sånt, så i dag er planen å bare fikse håret litt, et kjapt kattevask og slenge på en kjel med kaffi før eg parkerer i Go`stolen.

 

Apropo Go`stolen…Eg har lyst på en ny! Eller, 2 nye, ja ut med de me har og inn med 2 nye! Sendt bilder til Ali går av noen eg fant på nett…de var GULE, eller Oker er vel mer korrekt. Ali kom inn i stua, så på meg og sa: Skal du ha GUUULE stoler? Her i stua? Nei, sa eg – I garasjen! JA selvfølgelig her i stua!! Men, nei, han er da slettes ikkje enig så eg trooor det er på tide at han tar seg en liten ferie hjem til Libanon åsså kan Amira og eg ro i havn siste rest av oppussing og innredninger her i heimen haha Føler, nei- eg har lyst på noen fargeklatter her i stua! Okergul Go`stol hadde vært helt supert! Kunne sikkert inngått et kompromiss om en annen farge, men hvilken farge da tro? Lime, eller petrol hadde vært fint, ikkje svart i allefall…det har me jo nå + me har en stor svart sofa…Oker hadde vært flott syns eg…Tror Ali trenger litt bearbeiding,
hvis ikkje blir det en tur på han *ler hjertelig*

 

Tror bare eg stikker på badet med en gang før flokene i håret gror fast! Sånn er det å sove med fuktig hår.lærer aldri og kommer aldri til å lære 🙂 Amira ringte når eg sto opp og de har det helt toppers i Polen 🙂 Mye kjekt å shoppe og ikkje minst er det visst nok sykt billig!

 

 

 

 

 

KOS DEG OG LAG DEG
EN STRÅLENDE LØRDAG!

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg