Et eventyr uten om det vanlige…

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Sånn! *Klapser i hendene* – Da var alle 50 glassene smekkfulle av perler, tja, eg må jo si at eg syns dette er veldig så tilfredsstillende! Elsker jo alle fargene og tanken på alt eg kan lage!! Åååå du hildrande du dette blir en deilige høst og ikkje minst vinter! Gjett om eg skal kose meg! Ut denne uka vil eg tror det kommer til
å gå i Halloween stæsj før eg ganske kjapt etter det svinger meg tilbake på JULA!! Ho Ho Ho

 

 

 

Fikk en ganske så solid forsendelse fra Rito Garn&Hobby i dag, greit med litt påfyll som sagt *fniser* Men nå har eg litt problemer *ler* Har fått en del nye farger, bla alle Transparent fargene så nå må eg få tak i flere av de plastglassen eg oppbevarer perlene i de...de kommer ikkje inn igjen før ut i november…jajaaaa…

 

 

 

Sånn ser det ut på spisebordet og planen er å få ferdig den hånden i kwell, men mye mulig at eg bare sitter her
i go`stolen å strikker og perler ferdig i morgen 🙂 Nå gjelder det bare at den siste boka “Perletid” til Anja Takacs kommer seg i hus for DA først kan eg ferdigstille alt halloween stæsjet eg vil ha opp ut! Det blir gøy! Syns det er litt trist at ungene (ikkje mine altså) ikkje har lov å gå på dørene. Eg vurderer å lage til litt poser med innpakket snop og sette de i en kurv ute på trappa, sånn i tilfellet noen er ute å vandrer 🙂 Det hadde jo vært litt kos ♥
Det skal i allefall ikkje mangle pynt for å si det sånn 🙂

 

 

 

Kom på i dag, Har eg vist dette bilde her?? Det er HÅPLØST å ta bilder av et bilde som er innrammet i glass! *HÅPLØST*! Men du ser jo hva det er  og eg elsker det! Eg har jo lyst på hele serien! Bildet er designet av
The Crafty Phantom  (Instagram) og du ANBEFALES å klikke inn å se, bare SEEEE åsså kan du dåne litt etterpå 🙂 Han har perlet de i Hama MINI, men siden eg perler i MIDI blir jo bildet litt stort (Ramma her er 50 cm X 70 cm)
så ergo begrenser det seg hvor mange bilder eg kan henge opp….Eg orker ikkje perle i mini…

Så til slutt, har du lyst å perle så finner du alt du trenger av perler, brett, perleesker og ikkje minst perlebøker –
Ja alle (unntatt den siste) perlebøkene i til Anja Takacs finner du altså inne hos RITO GARN&HOBBY!

 

 

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE KWELL VIDERE

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg