Et Kunstverk av de sjeldne!

Designet av Meret Buetzberger

 

Det er sjeldent at eg virkelig blir MÅLLØS av et strikkedesign, joda eg kan både dåne og så ivrig at eg mister retningssans, men MÅLLØS? Nop, det er søren ikkje ofte, men nå sitter eg bare her å måper!!
Dette er jo bare så vanvittig, ja rett og slett MAGNIFICENT! ♥

 

Ka syns du?? Ble du også ganske så mo i knærene??
Vettu ka som bare tar kaka?? Denne vanvittige herligheten strikkes i HOLST SUPERSOFT!
Herregud eg orker ikkje mer, er jo utslitt av begeistring her eg sitter!!

 

Du som kjenner til Holst Supersoft vet jo hvor Insanely mange lekre farger det garnet finnes i, tenkt deg tanke bare å kunne sette sammen alle disse nydelige fargene! Åååå nei nå bare må eg dåne klask i gulvet, eller først må eg bare snappe til meg denne oppskrifta! OMG!

 

 

Designet av Meret Buetzberger

 

ENJOY sier eg bare ♥

 

 

A WINTER WEDDING COAT
Bildene Over
Fra 82 cm til 120 cm i overvidde
Engelsk og Tysk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

I dag bare måtte eg kapitulere fullstendig! Kjente at eg ikkje var helt “der” da eg sto opp i morges, men likevel ble eg sittende her å vente på et signal på om eg skulle ut å kjøre eller ei. Når klokka ble så mye at eg skjønte at det ikkje ble noe av bare stupte eg rett i seng, da var kl litt før kl 3, Ali vekket meg i 19 tiden og eg skjønte nesten ikkje hvor eg var! Det har vært akkurat som eg har hatt migrene uten å ha vondt, ga det mening? Det å ha migrene er jo sykt vondt, hodet føles som om det er koblet fra, du er svimmel og sliter med å åpne øynene, eg har hatt alt dette i dag utenom smertene – En merkelig følelse egentlig! Føler det hjalp med alle de timene i drømmeland for hodet er mye roligere nå 🙂

Planen nå er å bare sitte her å nyte kwellen og ikkje minst strikketøyet. GLEDER meg til ungene kommer hjem! DibHassan har eg jo ikkje sett siden i går siden eg sover når han går kl 7 om morningen og Amira har eg ikkje sett siden torsdags kwell. Hun er på vei hjem i tastende stund, snakket med henne i 19 tiden og da var det allerede forsinkelser (Heia Nowegian!) Håper virkelig hun kommer seg hjem før det blir alt for sent! Hun flyer via København og skal egentlig lande på Sola i 22 tide, men når de starter med forsinkelser så spørs det jo. ANYWAY, det skal blir deilig å få henne hjem i hus igjen ♥

Du da? Hatt en fin dag?

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei noe betuttet Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg