Et kunstverk av et sjal! -Strikkeoppskrift

Designet av Marion Schlenzka

 

Nå altså, ja nå kan eg lage meg en egen liste med prosjekt strikket i Jamieson&SmithSjekk det sjalet da?
For et arbeid! Ikkje noe strikkekaféstrikk dette, ikkje for min del, nei...da måtte eg sittet i fred og ro,
ja rett og slett bare koset meg uten forstyrrelser! Så utrooolig nydelig, oh my...

 

 

 

Designet av Marion Schlenzka

 

Du trenger ca en halvkilo med garn i 10 forskjellige farger og litt ledig tid så har du det 😀 Strikkes kun med 2 farger om gangen så dette er innafor, 1 pinne ad gangen – Ja det er nesten sånn man må tenke –
Vakkert, rett og slett ♥

 

TAUSENDSCHÖN SHAWL
Bildene over
Str; 206 cm X 45 cm

 

+ Det er VOTTER og LUE i samme mønster

 

 

 

* * * *

 

 

Onsdag ja, hmm…får nå se om eg kommer i havn med bakingen før helga!? Det er i grunnen målet så får neste uke brukes til å få litt orden her hjemme, ikkje mye som blir gjort når hu mor står på kjøkkenet…Skal kjapt ned på posten med en pakke i dag, fristen er vel i morgen, ikkje det? Kanskje sende et par julekort? Får sjå..Svipper nok opp til mor mi med noen flere kaker også 🙂 Venter fortsatt på en pakke eg bestilte 6/12!!! Det er ikkje butikken sin feil for pakken har vært underveis en evighet føler eg…!? Bare den kommer før julaften så, men syns dette tok tid ja…Snart på tide å få Hobbyrommet også tilbake til “Normalt”, det går litt over de fleste
støvleskaft der inne om dagen *ler*

Ellers er det pissevær her i dag 😀

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. WOW, så utrolig fint, og så fantastisk godt gjort!!! Virkelig pirkearbeid med detaljer og tynne tråder. Da jeg så bildet først på mobilen min, så det ganske “fluffy” ut med litt sånt “blurry” mønster og store masker, men når jeg ser nærmere på det, så er det en vanvittig jobb med dette, så jeg skjønner at du må sitte for deg selv, ja 😉
      Veldig flott ble det 😀

Siste innlegg