Et stykke kunst – Strikkeoppskrift

Designet av Natalia Moreva

 

Om eg kommer til å strikke dette sjalet er tvilsomt, men eg lar meg til stadighet fasinere av hva noen klarer
å designe! Ingen tvil om at det er flott, men til slutt bunner det i smak og behag – I allefall for min del:) Aboslutt et kreativ og flott arbeid, eg er vel gjerne den som kunne ha hengt dette på veggen til pynt 🙂

 

 

 

Designet av Natalia Moreva

 

Garn brukt i sjalet er på rundt 400 m/ 100 gr, bruk gjerne forskjellige kvaliteter for å skape litt “liv”
Det kan bli bra. Strikkefastheten er på 22 m/ 28 row.

 

OWL
Bildene over

* * * *

 

 

 

Fredag og storm står på menyen i dag! Akkurat nå ble det stille ute, regnet har allerede dundret ned et par ganger, men toppen kommer ikkje før i ettermiddag – da blir det mellom 35-40 i vindkasta. Stormen skal der i mot blåse over til i morgen. Hadde planer om en testtur med de nye skoene i dag, men da får det bli i morgen heller 🙂 Uansett vær så må me ut å handle litt, gidder ikkje bruke lørdagen på det!

Sånn ellers er det ganske stille på Hobbyrommet om dagen….Eg STRIKKER! *ler* Samlet meg noen nøster
og fikk de på pinnene, så det driver eg med om dagen – Får nå se hvordan sluttresultatet blir 🙂

 

 

 

HA EN FIN
OG STORMFULL FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg