Et teppe alle kan strikke – Gratis Oppskrift

Designet av Purl Soho

 

Ser du hva eg ser??! Rille på rille så mye du orker! Her har du muligheten til å bare strikke og strikke uten så mye å tenke en gang, herlig avslappende. Egentlig kan du bruke akkurat det garnet du vil, i oppskriften er strikkefastheten 22m/10 cm – Noe du vil få om du f.eks strikker med Safir, Karisma, Sterk o.l. Faktisk kunne
eg tenkt meg et teppe som dette i Sterk, kunne fått brukt alle de påbegynte nøstene eg har 🙂

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

Siden det kun strikkes i riller er dette teppet noe selv en helt nybegynner kunne ha strikket, eneste man trenger er litt tålmodighet 🙂 Den ferskeste av oss kan der med briljere og imponere med et flott pledd i sofaen! 0 montering er vel det beste? Du bare plukker opp og strikker videre, om igjen og om igjen 🙂 Strikk det ensfarget eller bruk akkurat så mange farger du vil – Både i, og helt uten system.

 

PRISM BLANKET
Bildene over
2 størrelser (Eller så stort du vil)
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Før eg la meg i går (Natt?) ryddet eg skrivebordet for nå var i grunnen de siste dubbedittene pakket og priset. Sååå i dag er tanken å sette frem Hama Perlene igjen! Har funnet en flott figur eg bare MÅ HA til julepyntingen ute! Den skal perles på 18 brett så eg må innom boden å hente den store platen, hvis ikkje blir det et hekkan når det skal strykes 🙂 Så ja, nå har eg så smått begynt å glede meg til å få opp juleperleriene, men først må Halloween bli ferdig. Etter at eg startet å pynte med perlerier ute til Halloween har det blitt god trafikk av unger på selve kvelden, mulig eg må huske å kjøpe inn litt extra snop i år? hehe Me pleier som regel ha en del sånn sjokoladeplater liggende (Mye tilbud rundt omkring) og i fjor delte eg ut alle i mangel av noe annet *ler*
Halloween er jo helgen etter Strikkefestivalen så da har eg ei uke på å fixe noe 🙂

Ang støvletter…Til nå har eg jo returnert 3 par, det første paret gikk til kneet og eg lo meg ihjel….det andre gikk midt på leggen og eg lo litt til, det tredje gikk sånn litt over ankelen…Å nei, eg har ikkje kanontjukke bein, men basert på de støvlettene eg fikk hjem lurer eg nesten på om alle har pipestilker til legger? Det eg har funnet ut er at anklene mine vil ikkje brekke seg inn i støvletter hvor eg må ta foten inn fra siden (Altså via en glidelås) om du skjønner? Nå har eg bestilt hjem det 4.paret, de er helt lave skoletter med snøring – så nå krysser eg fingrene!! Akkurat i denne situasjonen elsker eg Zalando, det er superenkelt å returnere – ikkje bare det, men eg få pakken kjapt på døra, prøver.…blir småirriteret, taper igjen eska og tar den med på posten 🙂 Å ja, selvfølgelig kunne eg tatt en runde på skobutikker, men vettu? Det gidder eg ikkje…Så lenge eg vet hva eg vil ha er det lettere for meg
å bare bestille de hjem og heller sende i retur. Med tanke på hvor vanskelig det har vært å finne hadde eg garantert måttet innom en haug av skobutikker….Såååå glad er eg ikkje i å gå på butikker….
bortsett fra Garn/Hobbybutikker da…Satser nå på at 4.gang gjelder 🙂

 

 

HA EN FLOTT SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg