Fair Isle Socks – Strikkesokker

Designet av talvi knits.

 

Woop Woop!! Nå snakker me F A N T A S T I S K E Sokker!! Herliga london!! Unødvendig å si at disse er perfekte om du har mye sokkegarnrester, eller...så mye trenger du jo ikkje, men har du mye kan du strikke mange sokkepar! Eg kunne godt hatt skuffa full av sokker som dette! Eg har faktisk en del Nord garn fra Drops som eg kunne tenkt meg å teste i sokker, mange fine farger i det garnet!

 

 

 

Designet av talvi knits.

 

Ellers kan du bruke det meste av tynt sokkegarn! Eg kunne tenkt meg å brukt noe av alt Mini Sterk`n
eg har kjøpt i det siste, DET hadde blitt herlige sokker det!!

 

FAIRE ISLE SOCKS
Bildene over

Str XS til XL

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Skikkelig grått her i dag, det er som om deler av himmelen har falt ned! Vått er det også. Skal ut å kjøre litt
nå i formiddag, skal gjøre en tjeneste for søs og så må det vel muligens handles litt. Dopapir og melk er jo noe som må kjøpes hver uke, ellers skulle eg tro det meste er i hus...På søndag har eg planer sammen med niesa mi og Alma Sofie, da er planen å dra til Vistnes for å delta på Kom Deg Ut Dagen
Håper det løyer på vinden og at det blir opphold 🙂

Ellers har eg nå lagt mobilen min på Finn for de som ville kikke på den, men Pc`n min er nå solgt (Dessverre for de som lurte ang den). Tja, da er det bare å få gang på dagen tenker eg 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Kjempefine sokker. Du er flink til å finne fram og dele kule mønster! Men altså… Logget meg inn på Ravelry for å kjøpe mønster. for jeg er ikke redd for å betale for oppskrifter, men i overkant av 215 syns jeg var for drøyt. Heldigvis er det gratis å la seg inspirere og lage noe lignende. Hurra for mangefarga sokker! 😀

      1. Ja eg så den prisen….Fikk litt sjokk selv, men så ser eg at dette startet som en Strikke Cal eller noe, mulig det var prisen da, så eg har følgt litt med for å se om den gjerne endres til “Kun” mønster. Mulig d skjer etter hvert 😀

Siste innlegg