FANTASTISKE (Hysteriske?) TØFLER!!

Designet av Deja Joy

 

Altså, HALLO!?!? Er det mulig!? Dette ligner jo helt på det “galne” pelstøflene me kan kjøpe!?! Nå kan du fikse deg et par helt selv + til hele slekta om du vil!?? Årets julegaver? Tenker svigers hadde satt pris på et par av disse 🙂 Eg er ikkje så glad i pelsgarn, men House Of Yarn hadde får et par år siden et alpakkagarn som ga denne effekten, eg har fortsatt noen nøster i hylla mi, men det er dessverre ute av produksjon…og akkurat det var eg ikkje enig i…sukk…Uansett, garnet er det så som så om, men tøflene! O`la la, skikkelig flotte, kule og morsomme 🙂

 

SMOOSHY SLIPPERS
Bildet over
Str S – M – L

 

 

 

 

Designet av Deja Joy

 

Om de første tøflene blir litt for…hysteriske(?) for deg er nok disse mer i din gate 🙂
Eller, kanskje du bare må ha begge 2 – Bare bruke de i forskjellig anledninger?

 

CUDDLY FAUX FUR SLIPPERS
Str S – M – L

 

 

Vel, som vanlig scroller eg alltid litt over alt før eg stuper i seng og da disse poppet opp måtte eg bare slenge de inn her før eg legger meg 🙂 Håper de falt i smak *fniser*

 

 

 

 

NATTINATTI
…eller God Morgen

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Hysteriske eller ikke. Første tanken som slo meg da jeg så det øverste paret var at de kunne man jo bruke til gulvvask, eller tørre som støvsamler. Gjelder å se litt på skrå på livet.
      Natt i natt. Liv

    2. Gulvvask og støvkost? De var kule. Kunne fort strikket noen slike til Datteren. Svigermor derimot , litt mer usikker – men heller de første enn de siste. De siste er for bestemor-aktige, og hun er bare 85.

Siste innlegg