Fargene har ALT å si! – Kjekke Strikkeoppskrifter

Designet av Emilia Jensen

 

Farger har MYE å si, ja noen ganger har de alt å si – I allefall i prosjekter som dette! Helt enkelt design, det finnes mye i samme gata, men med en gang det presenteres i de perfekte fargene ( i allefall for meg) ja da er eg solgt! Fullstendig! Hvis det i tillegg er riller, jajaja du kjenner meg nå! Mulig det blir mye (?) tilbehør om dagen, men det er da riktig årstid til å skifte ut innholdet i kurver/bokser og hyller ute på gangen hvis du ikkje allerede har gjort det? Kan være greit å ha det i orden, plutselig våkner du en morning og det er isruter på bilen og rim på marka,
da MÅ vottene på, ja og eg god lue nedover ørene 😀

 

MADRID
Bildet over
En størrelse/Svensk strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Emilia Jensen

 

Syns du ei vanlig ribbestrikket lue er kjedelig?
Vel, ikkje nå lenger 😀

 

OTTAWA HAT
Str S – M – L – XL
Svensk strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Emilia Jensen

 

Det samme gjelder vottene, skal ikkje så mye til og det trenger slettes ikkje være masse mønster for at de skal bli prikken over I`en 😀 Nok en gang et klart bevis på at det enkle er ofte det beste!

 

OTTAWA MITTENS
Str S – M – L – XL
Svensk strikkeoppskrift

 

Alle disse 3 oppskriftene kan kjøpes enkeltvis, men hvis du nå skulle syns det er gøy å spare noen kroner så kjøper du heller en eBook som alle 3 er samlet i + 10 andre flotte strikkeoppskrifter inkl den herlige genseren som modellen på bildene har på seg! Snakk om å slå mange fluer i en smekk samtidig som man sparer! Jo mer man sparer, jo mer garn kan man kjøpe – Ikkje det??

 

 

* * * *

 

 

M A N D A G – Ny uke, det er 10 grader og Passjonsblomster har kommet med ENDA flere blomster! Selve planten henger egentlig å dingler litt nå siden vinden har røsket godt de siste dagene, men likevel leverer den nydelig blomster! A M A Z I N G ! Men nå, ja denne uka SKAL eg få i hus Jutesekker e.l for å være klar til å “redde” den når tia er inne 😀 Tenkte at gartneriet her borte kanskje har noen isoporkasser å avse også, skal spørre 🙂 Ellers kan eg jo informere om at ALLE Georginene eg røsket bort her tidlige spirer og vokser som bare gjøken ute på terrassen! Det er en stund til våren…liksom! Ikkje minst har Bladpersillen funnet ut hvilken vei den skal opp og eg kan endelig høste inn første avling….mulig eg må være mer påpasselig neste år hvilken vei eg setter frøa??

Ok, planer for dagen? Skal kjapt ned på posten og sende avgårde en del armbånd og sååå skal eg stryke en del perlebrett – Tja, det går stort sett i perler, både av den ene og andre sorten. Hva man gjør er jo ikkje alltid det viktigste så lenge man koser seg 😀

 

 

 

HA EN FIN MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg