Farger i system? – Norsk oppskrift og store størrelser

Designet av Nomad Stitches

 

Eg så denne genseren flere ganger i går kwell, scrollet frem og tilbake før eg bare måtte plukke den med meg! En ting er at eg ble fasinert av mønster og farger, men når eg så oppdager at den er i Tynn Alpaca fra Drops så bare “JAAA”. Eg elsker det alpakkagarnet! Men så etter hvert….ja eg ble ganske så overrasket! Genseren er heklet!?? Hmm Ok, eg trodde i utgangspunktet at den var strikket i samme teknikk som me strikket “Bosnia”Tøflene i,
men nei, den er heklet 😀

 

 

 

 

Designet av Nomad Stitches

 

En fargerik og stilig genser hvor fargene er satt i system; dvs at alt er likt både på bol og begge ermer 🙂
Da ser det ryddig ut, er du vågal kjører du fritt vilt all over! Genseren heklet Top/Down

 

MOSAIC JUMPER
Bildene over
Str fra 78 cm til 162 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Vel overstått fest i går! I dag er vel årets største vaske og ryddedag?? Vettu!?? Eg fikk litt sånn WHAT opplevelse
i går da eg kjørte Dib og en kamerat inn til Stavanger. Pga åpenbare grunner kunne eg ikkje kjøre helt ned i byen så eg kjørte litt bakveier via Eiganes (for lokalkjente) og ned forbi Ledaal. Er 100% sikker på at me var i den gata hvor russetoget hadde gått tidligere på dagen, Oooh my! Eg lyver ikkje (eg burde tatt bilde, men eg kjørte jo) men hele gata var dekket med russekort, ikkje bare noen meter, men HEEELE veien ned til Ledaal! Rødt/Blått så langt øyet kunne se, skulle nesten trodd det var en form for planlagt dekorering!

I dag regner det så sånn sett var me jo heldig med været i går. I dag skal eg bare surre, mulig eg setter på en maskin med klær eller noe, men eg føler ikkje for å gjøre noe ting annet enn å kose meg på Hobbyrommet. Som nevnt i går så ble dagen travel og eg har behov for å dempe tempoet i dag og bare “lalle” meg gjennom dagen.

 

 

HA EN FIN DAGEN
DER PÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg