FargeSpetakkel – Strikkeoppskrift

Designet av Kristina Vilimaite

 

Glad i farger? Ok, det er bare å sette i gang og lage ditt eget eksplosive sjal! Sett sammen farger du liker
og trives med, ja og så er det bare å la det stå til! Her får du en herlig blanding av teknikker
så faren for å gå lei er dermed liten 🙂

 

 

 

Designet av Kristina Vilimaite

 

Strikkefastheten i oppskriften er på 20m/38 row, men det er ikkje såå farlig om den ikkje overholdes, det er jo “bare” et sjal. Hadde uansett ikkje brukt for tjukt garn, du skal jo kunne håndtere dette sjalet også hehe
Plutselig sitter du der med et sjal på størrelse med et pledd *fniser*

 

 

 

Designet av Kristina Vilimaite

 

Garnet som er brukt ligger på ca 190 m pr 50 gr 🙂 Dette ⇑ er fargene som er brukt i sjalet over, altså 7 farger.
Ta en sjekk i stæsjet ditt, plukk deg ut 7 farger som funker og kos deg 🙂 Sjalet strikkes sidelengs og etter diagram. Å ja.…oppskriften er på engelsk. Har du aldri strikket etter engelsk strikkeoppskrift er det på tide å teste det ut! Enklere enn du frykter, og hvis du tar med deg Denne Oversettelsen er du godt på vei 🙂

 

A SECRET FRIEND
Bildene over
Str 187 cm X 74 xm
25% på oppskriften t.o.m 7.mai

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Dag 13….I går merket eg at noe hadde snudd og det føltes nydelig…! Det eg merket det best på var at det var ikkje like lammende grusomt å reise seg!! I dag? Vel, i dag trooor eg høyre skulder gir beskjed at den gidder ikkje hjelpe meg mer haha I 2 uker nå har eg aktivt brukt beina OG armene på å kunne reise meg og sette meg, skyver meg opp og holder igjen når eg skal ned. Heldigvis hadde eg ei tube med Voltaren i skapet så eg ga skulderen en runde med det og nå har den begynt å smile igjen 🙂 Kan umulig få et tilbakeslag nå vel?? Kan fortsatt ikkje bøye meg, som f.eks å knyte på meg sko eller ta på sokker uten grillklypa!! Men regner med at det bedres raskere nå enn hva det gjort de siste 2 ukene…Skal uansett være forsiktig for eg ønsker IKKJE et permanent ryggproblem fordi eg ikkje var tålmodig nok!! Det er skrekken alstå, ja å få en plagsom rygg! Eg skal tross alt ha den med meg på mange turer fremover! Nå røyk jo turen til Litla Skåbe, eller...den er bare utsatt da, til neste gang det passer.

Været i dag da? Tja, sommeren er reist videre, det er overskyet, litt vått og “kun” 12 gr som muligens er mer normalt for årstiden. Tenker eg surrer her på Hobbyrommet eg 🙂

 

 

 

HA EN FIN SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg