Fikk du lyst å strikke tøfler nå? Sjekk så stilig!

Designet av Knitwork by Ina

 

Altså! JA TAKK i alle farger sier nå bare eg!! Tenk å hatt den tøffelgarderoben enten hjemme eller kanskje på hytta? Det er jo helst fantastisk, se på de da!?! Garantert knallgode, men for noen farger! Eg sitter bare her
å smiler og må sitte på strikkepinnene for å ikkje bare begi meg i kast! Hva sier du?
Hvor mange par skal du strikke før jul?

 

SLIPPERS WITH TURTLENECK
Bildet over
Fra str små barn til Voksen

 

 

 

 

Designet av Bernat Design Studio

 

Ellers kanskje strikke litt tradisjon til beina? Absolutt lekre og eg kunne tenkt meg like mange par av disse.
Gratis er de også så nå mangler du bare litt garn så er du i gang 🙂

 

FAIR ISLE SLIPPERS
Fra str Barn til Voksen mann
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

Disse er supersøte og sitter veldig godt på foten. Mulig disse tøflene passer best til de som har
vannbåren varme i gulvene? Muligens, men akk de er så fine ♥

 

MARY JANE SLIPPERS
Str Dame
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Les Tricots de Dilia

 

Nå snakker me kald vintere eller kanskje bare en veldig frossen person? Kunne så visst hatt et par av disse, ja til de iiiiskalde morningene når eg har glemt å lukket terrassedøra…Da er det rim på parketten! Nytter ikkje å valse rundt barføtt da nei! Brrr Uanstet tøfler, det er noe alle en eller annen gang har behov for å træ på beina så finn en favoritt og sett i gang 🙂 Supert HelgeStrikk og det går som lek 🙂

 

SLIPPERS
Str Dame og Mann

 

 

* * * *

 

 

 

Altså sola skinner som bare det, det er så deilig, ja så pass herlig at eg bare overser at det kun er 2 grader!! Hvis bare vinteren blir lik: Sol og Kaldt (uten vind) ja, nei da skal eg ikkje klage 🙂 Da er det også perfekt å bruke ulla lag på lag uten å fryse, men er det KULING fra nord da hjelper det ikkje hvor mange lag du har, de blåser som iskalde spiker rett gjennom! Anyway, snart helg igjen gitt og det ser ut for at me må ta en liten helgehandel i dag, tomt for 2-3 ting så da blir me bare ferdig like godt i dag 🙂 Spørs om me ikkje må eg tur på Garnteriet også, litt påfyll av Perletomater før sesongen er over for i år….*Snufs*

Tja, håper eg får tid å sette meg ved perlebordet også, er i gang med en kul zombie, men det er en del kjøring/henting og levering i dag – og nå håper eg snart at Dib får ny oppkjøring! Eg kommer til å bli tilnærmet arb.ledig når han får lappen hehe Kommer til å savne de koselige turen, men han trøstet meg med at han fortsatt kunne kjøre tur med meg ♥

Jaja, men du? Finn på noe gøy eller kos i dag! Lag deg en fin dag slik DU vil den skal være og bare nyyyyt den! Det er lov en gang i blant det også 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

Husk: Hvis du vil bli med på den Fargerike Give Awayen eg har på bloggen (trekker nå på lørdag)
Da MÅ du kommentere inne på DETTE INNLEGGET – Ingen andre steder!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg