Fineste Tøflene – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Knitting Hour

 

Altså, altså!! Dette tror eg er noe av det fineste eg har sett når det kommer til tøfler av denne typen!! Så yndig og søte, samtidig som det ser ut som noen skikkelig gode tøfler!! De ser doble ut syns eg? Det som er litt gøy er at dette er et debutdesign av denne designeren, da er det også sannsynlig at oppskriften etter hvert vil koste noe – Så ja…Plukk med deg oppskriften for den er i allefall gratis i dag *fniser* + at eg tenkte som så:
En god respons vil nok sikkert resultere i flere flotte design!

 

 

 

Designet av Knitting Hour

 

Ahaaa detaljer, man må elske detaljene! Trenger ikkje være noe voldsomme greier, men altså...Helt perfekt! Nei vettu?? Disse gikk rett i lagringsboksen min og garn har eg mer enn nok av! Dette kan virkelig blir en flott julegave til noen som verdsetter et par gode tøfler! Du trenger tynt sokkegarn (ca 400m/ 100 gr) + strikkepinner som opprettholder en strikkefasthet på 22 m/33 row 🙂 Dette blir noe å kose seg med utover høsten!

 

ALEXANDRIA SLIPPERS
Bildene over
Str 37/38
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Søøøndag gitt, ukas sløveste dag?? Tja, det er vel kanskje normalt å senke hastigheten noe for å lade opp til ei ny uke, men eg skal i bursdag i dag og det er gøy! Spesielt når det er barnebursdag for de 2 yngste i familien 🙂 Så kjekt! Sånn ellers begynner det å bli litt kjøøølig…11 gr, men eg hadde fint klart en tur i short for det om, men nå har eg bestilt meg en ny turbukse som kommer i morgen. Denne gang har eg bestilt i str M, det er sikkert 100 år siden sist…problemet er at alle har ikkje de samme størrelsen….! Nå har eg kjøpt en real kvote med turbukser og shortser i år, og ja størrelsene varierer fra merke til merke…Ja altså hvor stor f.eks str L er...Buksa eg har er str XL, når eg lukker den igjen kan den skli rett ned over hoftene – Uegnet for å gå tur i kan du si, nå har eg bestilt ei ny fra samme sted i str M altså, så får eg se da om eg er nødt å holde inne pusten på neste tur eller om det kan gå greit 🙂 Eg har faktisk ei flott okerfarget turbukse på finn.no om du har planer om å gå tur, eller om du bare trenger ei solid og slitesterkbukse med god stretch 🙂

Nå skal eg komme i gang her på Hobbyrommet, men først tror eg at eg skal lage meg en havresmoothie m/blåbær…spiste fårikål i går, noe som merkes godt i dag….Kan man fryse fårikål forresten?? Blir det bra..eller? Tviler på at eg orker spise dette i dag også…kan blir for mye kål altså, for ikkje å nevne kjøtt…

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTTE SØNDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

7 kommentarer
    1. De tøflene så ut som sko nesten 🙂 Fine. Jeg tror det går an å fryse fårikål. Men hva vet vel jeg, jeg lager jo aldri mat.. Men innbiller meg jeg har hørt det går an 🙂

      1. Vet det går fint m kjøttet, men spørsmålet er: Hvordan blir kålen etter en runde i fryseren? Tja, mulig eg sende spørsmålet til Google heller siden du ikkje lager mat *ler* 😀

    2. Når jeg lager Fårikål blir det alltid så mye at det blir ett par porsjoner til frysen. Orker ikke å spise to dager etter hverandre.
      Jeg synes det går helt greit. Kålen blir jo litt godt kokt etterhvert. Men det er godt.

    3. Så stilige tøfler. Godt det blir jul neste år også.
      Ja fårikål kan du fryse. Ingen hos som liker det, men lagd det i mange år og frosset ned i passe porsjoner til mine foreldre slik at de enkelt kunne kose seg med en av livrettene sine.
      Nyt følelsen av å krympe.
      Ønsker deg en flott kveld.
      Klem fra Liv

    4. Hei, disse var veldig fine 🙂 Hvordan laster jeg ned oppskriften?

Siste innlegg