Finn frem Restegarnet! -NÅ er det ferie!!

Designet av Susan B Anderson

 

Eg er ganske sikker på at uansett hvem du er eller hva du tror på så trengs det et par kyllinger for å komme
in the mood for påskehelga 🙂 Her holder det med restegarn og det er eg ganske sikker på at du har et
eller annet sted så det er bare å sette i gang. Søte, ikkje sant?

 

 

Designet av Susan B Anderson

 

Hva med å strikke MANGE?? Henge i stuetaket? I vogna til småen?

 

 

Designet av Susan B Anderson

 

Selv om påskeharen er kjempesøt har eg vel egentlig aldri helt skjønt tegninga?

 

 

Designet av Susan B Anderson

 

Anyway, samlet du alt så får du et koselig bilde av både vår og påske 
Du får brukt opp noe av alt restegarnet du har liggende + at når denne lille ferien
er over er det ganske snart SOMMER!!

 

SPRING CHARM SET
Bildene over
Gjelder alle figurene

 

Hvis du er mer for et PåskeLAM (Sau?) garanterer eg at DENNE er din type og hvis ikkje, ja så kan jo
DETTE (<–Gratis oppskrift) være en nydelig erstatter! Uansett hva du velger så kan eg love deg koselig strikking 

 

 

 

* * * *

Ok, kan jo like godt starte dagen med å få unnagjort litt sånne hverdagslige ting før eg inntar feriemodus 100%! Siden Kunstnerlønna likevel er på konto kan eg jo like så godt legge regningene inn i nettbanken før me stikker ut å får gjort siste rest før ei lang og deilig helg 🙂 Først opp til mor mi å hente handlelapp, kjapp tur til NoSmoke i Hillevåg før me skal raide litt (en del!) snop på Europris både til ungene og til mor mi. Vanlig Helgehandel på Rema/Kiwi og så avslutter me på Gartnerier med å fylle opp med nyplukka tomater og agurker!

Jepp, rett fra buskene og de har verdens beste Perle Tomater! GARANTERT! Kan love deg at det er
verdt å kjøre et stykke for å få dette i skåla på bordet 

Eg bør vel nesten bare få i meg kaffi`en å få unna gjort det eg må før me hiver oss på hjul!
Satset på å ikkje bruke hele dagen og at formen for øvrig holder seg stabil og fin for nå er det
på tide å igjen utnytte og ikkje minst NYTE dagene 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN STRÅLENDE DAG!!

 

Er meldt 12 grader og strålende sol her i dag!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille i PåskeModus 🙂

1 kommentar

Siste innlegg