Flere fantastiske prosjekt?? ~Lekkert Teppe!

Designet av Carmen Jorissen

 

Oj Oj! Jøss ♥ Nå ramla eg altså og sitter å lurer på om Kauni`n eg har på hylla hadde funket! Joda, det funker til teppe, det er jo ull.…men eg skulle jo hatt enda flere farger!! Eg ville forholdt meg til oppgitt strikkefasthet da eg er overbevist om at det hadde blitt utrolig lekkert! Om det hadde blitt ferdig er jo en annen sak…
Men altså, se det for deg!

 

 

 

Designet av Carmen Jorissen

 

Om ikkje annet er det jo en flott mulighet til å lære seg til å få en flott bakside! På et teppe som dette er jo akkurat det viktig, om du da ikkje fórer teppet til slutt. Muligens starte med ei pute, bare for å teste tålmodigheten? For hver lapp følger det med en Step by step video tutorial, så her får man det nok inn med ei teskje 🙂 Dessuten kan du jo ta i bruk ruteark og tegne dine egne mønster også, kanskje personalisere en lapp eller 10?

 

COLOURWORK SAMPLER BLANKET
Bildene over
Hver lapp er 14 cm X 14 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tja, da var gråværet tilbake….IGJEN! Skal visst nok vare ut uka…Det var den våren da…sukk….Jaja, eg har nok å ta fatt på her hjemme og ikkje minst på Hobbyrommet. Aller mest har eg lyst å begynne å plante litt ute, men det frister ikkje når været er så vått…Det frister liksom ikkje helt å hente hjem jord og det som trengs heller…Ali går
å venter på tørke slik at han kan male terrassen å få på plass alt som står opp på hverandre der ute…
Han var så godt i gang, men så returnerte vinter da vettu…!

Vel vel, det er mer enn nok klær å vaske så arbeidsledig blir eg nok aldri! Kneet er igjen stivt, men eg kan jo ikkje gå tur hele tiden bare for at det skal funke!?! Rare greier sånn egentlig…Tror bare eg starter med frokost inne på Hobbyrommet, kanskje eg kan rydde litt der inne også, gudene skal vite at det baller på seg…Har diverse som er for salg -Det hadde hjulpet meg i ryddeprosessen *ler*

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTik

1 kommentar
    1. Oi, tenkte grytekluter. Strikke rundt så de blir doble og hekle en pen kant rundt.
      Tenkte på kneet ditt ( og mitt) Startet opp igjen i dag etter en lang dag på kjøkkenet i går, samt litt trappetrim. Lengter etter en tur ut, g var inne på tanken om å bruke gåstaver slik at et blir noe avlastning. Føler ikke for å ta med krykkene på tur. Greit nok til butikken, men ikke mer. Så her er jeg fornøyd med gråvær i dag og de nærmeste dagene så ikke lengselen for tur blir for stor.
      Lag deg en fin dag.
      Klem fra LIv

Siste innlegg