Flere flotte Sokker – Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Tiina Kuu

 

Hjemmestrikket sokker er jo en forbruksvare; De brukes, slites, evn stoppes før man igjen må strikke seg nye – Da er det flott med mange kjekke strikkeoppskrifter! Tiina Kuu har flere flotte sokker som for lengst har blitt satt i kø hos meg – Alle sammen finner du på hennes Ravelry Profil 🙂

Designet av Tiina Kuu

 

De fleste sokkene hennes strikkes i tynt sokkegarn; 400 m pr 100 gr – det beste til sokker syns eg, da får du deg helårssokker – Sokkene er supre til å ha i sko/støvler syns eg 🙂 Oppskriftene hennes er gode
og hun forklarer også alle forkortelsene

 

THE MIRAGE
Bildene Over
3 størrelser
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Jaja, nå kan me jo si at det nærmer seg – Lille Julaften i morgen og den kan jo nesten være bedre enn julaften Ho Ho Ho Huske som liten, det var jo en hel dag å glede seg på. Krysser fingrene for en vellykket kalkun på julaften for allerede da er mye gjort 🙂 I dag er det ned på butikkene her og få i hus nokko mat tenker eg og så er det bare å skalke lukene og ta juleferie Ho Ho Ho Min jobb er gjort nå så nå får andre her i heimen overta Ho Ho

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN DAG

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg