Flotte Fletter – Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Julie Berg

 

Si hva du vil, men fletter er gøy og ikkje minst kan det være både utrolig lekkert og andre ganger skikkelig stilig 🙂 Denne vesten er jo både lekker og ganske tøff etter min mening! HALLO!!?? Den har jo hette, ikkje minst 🙂
Så ja, det er bare å finne frem flettepinnen å begi seg i kast!

 

Designet av Julie Berg

 

Den er strikket i en deilig blanding av merino og silke, nærmere beste i DETTE GARNET,
men selvfølgelig vil den bli like lekker i det garnet du måtte velge 🙂

 

CABLED VEST WITH HOOD
Bildene over
Str S til XXL

 

 

 

Designet av Julie Berg

Eller du? Hva med en lekker en til gemalen til vinteren? Hmm ikkje sant?
Flott genser og MYE kjekt arbeid, ja om du er glad i fletter vel å merke 🙂

 

SWEATER FOR MEN
Str S-XL

 

 

* * * *


Jepp, her sitter eg! Fortsatt kaos, men “stua” som sto ute på terrassen kom da inn sent i går kwell og alt som skulle males er malt. Nå gjenstår det bare å fuge litt øverst rundt taklistene for at det skal se smuuuud ut….sitter å ser på et av hjørnene hvor det var en bitteliten glipe….Ali har fuget med svart!?! Hmmm jadda, han blingsa der gitt så han må nok frem med litt maling på den! Hvis me ikkje har mer igjen så må absolutt hvit fuging kjøpes. Vet ikkje om det heter fuging en gang eller om det er acryl!? Anyway, det er de der store tubene som du fyller i med om det er noe gliper her og der. Ali kaller det bare “Retosj” haha

Dagen i dag går nok til med ryddings vil eg tro, hadde det vært opp til meg hadde ganske mye av det me har bare forsvunnet ut av dørene jo før jo heller haha Eneste grunn er fordi eg ikkje syns det passer lengre og fordi eg er lei av det. Nye lamper, eller lys må me ha. Denne ene lange skinna med spotter som me hadde i taket KNAKK da den ble tatt ned, eller sannheten er at den knakk på midten og deisen KLASK i gulvet haha Me sto liksom på hver vår ende og holdt! “THANK GOD” haha SÅ ja, NEI, Ali får ikkje lov å fikse! EG SKAL HA NYTT LYS!

Det var nå det hadde vært gøy vettu, ja å vunnet f.eks, tja, en ca 50K i Lotto (som eg forøvrig aldri spiller) slik at eg kunne gått ut å hentet hjem akkurat det stæsjet + litt møbler som eg har lyst på! Litt av problemet er bare at Ali og eg har sååå forskjellig smak på hva me liker. Han liker mer det “tunge” og eg liker det enkelt, rent, pent og LYST! Ja, så sånn er det med den saken. En annen ting er at eg for min del kan kvitte meg med ting, spesielt om de gjerne er litt ødelagte, men Ali han sparer på alt, ja og fikser. Joda, selvfølgelig er det en flott egenskap, men ETT STED går grenser *ler* Heldigvis, Dib går jo nå på Elektro og han ga klar beskjed om at den lystlista med spotter skal ikkje fikses hehe

Eg får rett og slet bare nyte tiden før kaoset bryter løst igjen i dag!
Tar meg en kopp kaffi til så lenge 😉

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg