FOR en dag!!! -Skikkelig STAS!

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Altså, etter en god dusj i formiddag parkerte eg her! Her telles det perler til den store gullmedaljen, ja det flyttes rundt på en del også! Eg ser jo lett med det blotta øyet at Narren kommer til å bli større enn Nøtteknekkeren….ergo blir den også større enn Tinnsoldaten…Eg kan jo croppe den inn/ned litt, men det må jo ikkje se for dumt ut heller hehe Hmmm mulig eg må brukte litt perspektiv når de skal monteres opp? Ja sånn at ikkje Narren blir en kjempe uten å helt selv ville det *ler* Uuuansett, eg har trua…enn så lenge,
men sånn er det når eg ikkje har mønster 🙂

 

Alt eg bruker av Perler og Brett får eg fra Rito Garn&Hobby

 

 

 

 

Får sjeldent perlene alene! Det verste er jo når han legger seg over brettene eg perler på! Men men! Dagen ble plutselig så mye mer enn hva eg var klar over!! Begge ungene hadde planlagt å stikke å trene sammen i morges, sånn i 8 tiden! Jaja, det er ikkje noe uvant med det, men likevel hadde eg en litt sånn
“Hmmm” i magen da eg sto opp….

Å HEKKAN eg ble sååå glad! Dib kom hjem i 11 tiden og han hadde bestått og klart oppkjøringa! UTEN at eg visste det!?!?! WHAT!?? Så gøy! Han hadde kjørt perfekt! Fy søren dette har han jobba for og eg er sååå glad, ja og litt nervøs! Han var hjemme en liten stund før han fikk bilnøklene og kjørte heeelt til Nærbø! Det er ca 40 min
å kjøre 🙂 Eg har hele tiden sagt at det første han må gjøre er å kjøre en lang tur alene, bare for å få den gode feeeelingen! Dette gjorde han altså, bestekompisen bor på Nærbø, så han hentet han og så kjørte de heeeelt tilbake til Stavanger for å spise sushi med Amira —> Så KOS♥ Der etter kom de hjem her en tur, Dib hentet pysj og tannkost for de skulle tilbake til Nærbø og kose seg sammen med 4-5 kamerater.
En skikkelig guttakwell 🙂 Så gøy!

Har fått telefon og han hadde parket trygt og tatt kveld innendørs 🙂
Nå kan eg slappe av litt 🙂

 

 

 


PLUTSELIG går det jo opp for meg!! Herregud såååå MYE tid eg nå får frigjort!!! Tenk det: Nesten hver dag er det tut og kjør, frem og tilbake til trening, til vanlig (før korona) var det ofte både lørdag og søndag også – Så ja, ofte veldig travelt samtidig som eg har gjort det med glede!! Men nå altså, f.o.m først kommende mandag, da har eg altså plutselig flere timer til rådighet for da kjører han til trening selv! SÅ rart! Hmm tro hva eg skal bruke alle de timene til!? Hmmm EG vet!! EG VEEET! Strikking & Hobby så klarte!! *ler hjertelig* Nei og nei, dette skal virkelig bli rart! Blir nok at eg slenger meg i passasjersete av og til og blir med på trening, ja, bare for å se hvor bra det går der. Kommer garantert til å savne det også! Er så glad på Dib sine vegne, dette var så gøy og så herlig! Spørs hvor mye eg har bil fremover nå hehe Mye mulig eg må snik til meg mor mi sin bil inni mellom hehe

Men men, nå skal eg straks danse meg bort til perlebordet og sånn går nok lørdagskwellen 🙂 Hva du styrer med da? Har du funnet frem perlene var kottet da? Ikkje??? Vel, da er nå det på tide! Anyway!

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei STOLT Vibbedille 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg