For en lekker og snaisen hals! -Dansk Strikkeoppskrift

Designet av Lone Kjeldsen

 

Det siste året har det blitt designet en del halser i forskjellige former og formater, men denne syns eg var lekker og ikkje så voldsom. Rent og fint design med lekre detaljer 😀 Ja, den er litt sånn formstrikket ned mot skuldrene så eg antar at den ikkje er noen klumpete under jakke 😀

 

 

 

Designet av Lone Kjeldsen

 

Dessuten elsker eg slike halslinninger med en deilig I-Cordsnor ♥

 

 

BOTTLE-NECK
Bildene over
En størrelse
Dansk og Engelsk strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Nå har eg sagt meg ferdig med Julebaksten for i år, kjenner det i kroppen ja at eg har bakt de siste 23 dagene!! *ler* Nå gjenstår det bare å levere de siste sortene ned til mor mi og planen er å kjøre inn til Kirkens Bymisjon
i morgen med kurvene som eg har laget til med kaker og snop ♥ Vet at de har måtte avlyst den ordinære julemiddagen og har hatt utlevering til den enkelte i steden for. Da passer det jo fint at eg har pakket nesten
alt i småposer 🙂 Satser på at det vil smake 🙂

I dag er det kaldt igjen, 4 minus og det er rim og sol,
men se på denne værmeldinga da:

 

 

 

SKAL DET VIRKELIG SNØ PÅ JULAFTEN??
Gjør det det, ja da kan det nesten ikkje bli bedre, eller?

I dag da…Hmm…det må bli å ta litt kontroll her hjemme og da mener eg utenfor kjøkkenet. Fikk ryddet en del inne på Hobbyrommet i går kwell, gjenstår å tømme alt bosset og sveipe over gulvet. Ellers så blir det garantert til at eg bare lukker døra til vaskerommet resten av jula, kjenner at eg orker ikkje gå inn for å prøve å tømme det en gang haha

Sååå satser eg at det er på tide å plukke opp enten strikketøyet eller hekleprosjektet mitt igjen…
Har ikkje rørt noen av delene hele desember!

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Fin dag til deg også🧶🤗
      Nydelig hals😊
      Tipper du gleder mangel sjeler med snopet ditt❤️ Du er veldig omtenksom

    2. Så omtenksomt av deg å levere håndlaget snop til Kirkens bymisjon 👏😍
      Den halsen måtte jeg jo bare ha. Det er så godt og varmt i kulden. Kanskje neste års julepresanger? 😊

Siste innlegg