For noen detaljer! – Strikkeoppskrift

Designet av  Joanna Ang

 

Ja det er bare å nyte! Du trenger slettes ikkje mer enn én farge for å få en lekker, detaljrik og mønstrete genser. Det er jo sånn ca himmelfallende nydelig – Syns eg! 1 tråd tynn merino og 1 tråd mohair for
å få den akkurat passe fluffy og myk – Lekkert!

 

 

 

Designet av  Joanna Ang

 

Genseren strikkes top/down med rund yoke, dette er forresten en genser som eg kunne tenkt meg å strikke ned til midt på lårene —> Deilig tunika, men den løsninger ser eg alltid etter når eg ser en genser eg liker 😀

 

FAIRY BOUQUET
Bildene over
Str fra 91 cm til 148 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

Tja, det er vel bare å nyte sola og det fine været for det skal visst nok ikkje vare!? I følge værmeldingen på tv skal det visst nok blir nærmest storm og uvær til helga? Hmm tror muligens de må bli enige med Yr.no da for der skinner nemligen sola uten for mye vind. Derfor, inntil det motsatte er bevist lever eg etter Yr.

Nå begynner det jo å bli en stund siden eg testet positivt, så akkurat DET er ikkje et tema lengre, men likevel….
Eg føler meg ikkje helt “DER” ennå, dvs slik eg følte før den positive testen? Akkurat som eg har litt tåkedis mellom ørene? Ikkje helt “Klar” om du fatter? Dessuten er eg litt rar i den ene leggen!?!? Ikkje for at det har en sammenheng vil eg tro, men rart er det okke som…Vel vel, det må jo alltid være noe hvis ikkje hadde jo også det blitt rart. Eg skulle jo til fastlegen etter nyretimen på sus, men eg fikk jo Covid så det ble en telefonsamtale i steden for….Trooor eg skal ta å slenge inn en bestillingen på en time. Liker ikkje å kjenne at kroppen ikkje er på plass 😀

Sitter å lurer på om eg skal ut å kjøpe litt Boba…Nå er det tomt i skuffa for de eg liker…sukk…Eg syns jo Rema kunne tatt inn Boba! haha Eller kanskje ikkje, for da hadde de nok kostet betydelig mer. Hmm mulig det blir et tur til Ims da vettu….ellers har eg plenty av kos som venter inne på Hobbyrommet.

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Jeg testet positivt 2 februar og er enda ikke helt i rute. Stemmen er hes, jeg blir fort sliten. Hodepine som kommer og går. Litt sånn blæh i hele kroppen. Så dette tar tid.
      God bedring💖

Siste innlegg