Før og Etter er alltid kjekt

 

Etter et år med “kaffiBenk” var det innafor med en liten endring, uansett var det på tide å vaske hele “stasjonen” her 🙂 Måtte omrokkere litt ser du pga noe nattshopping…Ikkje sant...

 

 

Fikk samlet alt av te/kaffi i de store “kassene” for å frigjør litt, her gjelder hver cm. Garantert at det blir enda litt omrokkering før eg er fornøyd, må sette seg litt + eg må se hvordan det fungerer de neste dagene 🙂

 

Har over en lengre periode sett på denne Frokostblanding dispenseren…Veldig usikker på både størrelse og kvalitet. Da den kom på salg nå nylig bare klikket eg den hjem, enkelt og greit. Eneste eg kunne tenkt meg var at den skulle være litt tyngre, men men. Den står godt og funker helt flott. Det går en hel pakke
med frokostblanding i en kolbe, ja mer enn 1 boks faktisk.

Så ja, nå er frokosten på plass og klar for skolestart! *ler*

Dispenseren finner du HER!

 

 

 

 

Solsikkene blir bare flottere og flotte! De strutter!

 

 

 

Tja, hva skal man vel si? hehe De lages og bakes, fikk noe leire i posten i dag, men den stooore pakken “henger” en plass i postsystemet….Planen var jo å få den før helga, kanskje i morgen?

Har vært litt på farten i dag, siden mor mi er på ferie her dro eg hjem til henne i dag og vannet inne/ute og sjekket kjøleskapet. Ali tok seg av handelen mens mor mi og eg sløvet oss i stua….sannheten er at me var lamslått av varmen som plutselig fant veien tilbake til vestlandet *ler*

Ali har kjøkkentjeneste i helga og i kwell blir det bakte poteter
og i morgen hjemmelaget pizza 🙂

 

 

 

GOD HELG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Fantastiske solsikker, elsker den blomsten!! 🙂 Den kaffe-stasjonen som nå er blitt frokost-stasjon(?), herlig!! Så mye godt på et sted. Vi har en kapselmaskin, og kapsler i en vinylplate-bolle. That´s it! Ser veldig herlig ut med den du har, kjeks, frokoster osv 🙂

Siste innlegg