Før VS Etter noen Ikea Besøk!

 

Eg har egentlig aldri vært noe særlig glad i Ikea! De gangene eg har vært innom tidligere gikk eg meg alltid bort, alt for stort, for mye folk og alltid så mye biler, for ikkje å nevne den der middagslukta i 2.etg….Nå? Åååå eg E L S K E R Ikea! Mulig det fordi eg ikkje lenger har små barn som skal se på alt? Eller fordi eg velger å stikke ut dit alene fordi da går eg direkte dit det eg skal ha ligger, putter det i kurven for så å ta alle snarveier til kassen 🙂 Eg “shopper” alltid på nett først for å være sikker på at de har alt eg trenger. Det siste året har eg vært MYE på Ikea, de gangen eg har shoppet litt større ting som hyller/kommoder har eg bare gått på data`n, hentet nummeret og så en svipptur innom lageret – Veldig greit!

Min favoritt all time er: SKÅDIS serien! Guu kor herlig! Bildet over er hvordan veggen over skrivebordet var før eg kjørte…eg har flere ganger det siste året supplert på disse tavlene (nå har eg 3…)

 

 

 

 

Dette er etter at dagens fangst er montert; 2 nye bokser øverst til blyanter og 6 nye glassbeholdere under, så nå er det 15 stk der 🙂 På den lille tavla til venstre er hvor eg hadde alle armbåndene tidligere, armbåndene er nå pakket i cellofanposer og ligger i en boks under skrivebordet. På den lille tavla har eg 3 kurver i div størrelser + en del strikk. Mye mulig at det også her kommer opp glassbeholdere *ler* Kjekt å ha nips i de 🙂

 

 

 

 

Dette bildet ⇑ er tatt i juli 2021 rett før eg “Flyttet inn”.
Som du ser startet eg forsiktig med Skådistavler, men nå idag….

 

 

 

 

…har eg like godt fylt ut plassen! Ingenting mer praktisk enn å samle det man har PÅ veggene hehe
Ser nå at det har kommet en god del flere farger i Hama ♥

 

 

 

 

Kom pakke i posten i dag og denne har eg gledet meg til!
Ahaa en stor
pakke med glitter i alle farger! Helt nydelig! 😀

 

 

 

 

Plukket med meg noen bokser til med Heishi perler – Kjekt med tilbud!

 

 

 

 

Liljene eg kjøpt på mandag har begynt å blomstre ♥ Dagen i dag har vært så lang…kom meg sent avgårde på handel fordi eg sov for lenge! Skulle innom mange steder for mor mi og eg var så sliten da eg kom hjem! Nå har eg bare lyst å TA HELG! Planen nå er å sitte med beina høy å enten montere makører eller strikke et par lange ører. Har forresten allerede solgt en del av de Cernit kattene! Det er jo litt gøy, før de er helt ferdig t.o.m. Mulig eg må lage noen flere pusekatter, kanskje eg må prøve meg noen hunder? Hmmm Tja…

 

 

HA EN TRIVELIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg