Fritidskjole – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Wenche Steffensen

 

Altså, eg er sikker på at det er været som peiler meg inn på sånn koseull i dag! Nå er jo denne kjolen for liten for meg, men eg skulle ønske eg hadde en sånn kjole i Alpakka Forte! Har mange sokker i det garnet – Helt nydelig! Det er BEINKALDT ute, bare nevner det! Alvooorlig talt så kaldt det er! Er glad eg hopper over turen i morgen for det er meldt stygg vind og 85 mm regn…Skal så over på snø….jaha ja….

Sorry, kjole ja! det er bare å få den fort som fy på pinnen!
Ungene kan ikkje fryse!

 

 

 

 

Designet av Wenche Steffensen

 

Strikkefastheten er 25 m så har du ikkje Alpakka Forte finner du noe i kurven som passer 🙂 Herlig med kjoler på de små, og da mener eg sånn deilige hverdagskjoler! De er så mye friere i lek med kjole enn bukse og genser.

 

FRITIDSKJOLE
Bildene over
Str 1,5 år til 12 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Må bare tilbake til været igjen.…Altså, eg var nettopp ute i døra og leverte noe som ble hente! Det var som fykende istapper inn døra! Er det mulig liksom!! Nevnte eg var glad for utgått tur i morgen pga været, men altså...Skal være bikkjekaldt på torsdag også + det skal snø…Jaaa….Vel eg må i allefall finne frem hansker/votter tror eg – Det skal snø nesten hele torsdagen i følge Yr, ellers tror eg nok eg er godt kledd – Har jo både tynn og tjukk ull liggende + at jakken eg har kjøpt kommer i morgen og buksa kom i går 🙂 Tja, får nå i det minste teste ut klærene om eg fryser eller ei:) Blir nok godt å komme seg ut uansett vær! *Tenker positivt*

Nå skal eg bare henge opp en stor (eller full da…) maskin med håndklær
så tar eg kwell med perleriene mine..

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg