Frokost Sokker – Strikkeoppskrift

Designet av Stone Knits

 

Hva med litt påfyll til sokkeskuffen? Vet eg trenger det….har ingen sokkeskuff en gang lengre…Det må nok fikses! Men altså, avokadosokker burde eg jo hatt meg! Hva med eggsokker? Til påske kanskje? Vet om 2 stk som elsker “Happy Socks” og begge 2 fikk godt påfyll av de til jul, disse sokkene over her havner jo litt i samme kategori,
dog mulig noe varmere 🙂

 

 

 

Designet av Stone Knits

 

Jadda, det er bare å finne frem det tynne sokkegarnet ditt, f.eks Arwetta og pinne 2,25mm –
Da blir det sving skal du se 🙂 Hva med å fylle et påskeegg med flotte sokker?

 

BREAKFAST SOCKS SET
Bildene over
3 Størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Alex og eg var tidlig våkne. Han viser veldig tydelig hva han vil, så da ble det litt mat og sååå var det bare å åpne kjøkkenvinduet og ut i snøen han hoppet haha Han er litt over 1 år så det er jo første vinteren han er ute,
og eg trooor muligens ikkje han helt vet hva snø er 🙂

Sørgelig nok har det kommet en del snø (ALT er relativt, snø i det hele tatt er FOR mye!)  Det advares om alt for glatte veier fra i kwell av for da kommer nemligen regnet,det samme gjelder i morgen – Yr.no anbefaler i allefall brodder og la bilen står…Så ja! Tilstander! Eg skal i allefall passe på å komme meg hjem
før det blir mørkt og kveld.

 

 

 

HA EN FIN SØNDAG!
Kjør forsiktig

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg